Iepazīšanās varianti.

Portāls manā uztverē patīkams laika kavēklis un vienlaicīgi laika zaglis.Sāku piedomāt,ka sievietēm ap 50 šeit nav problēmu sastapt seksa partnerus,bet nopietnām attiecībām ar tālāk ejošu mērķi galīgi garām.Vīrieši pusmūža vecumā(pie Latvijas patreizējo ekonomisko situāciju,varētu teikt,ka dzīves pēdējos gados),izvēlas jaunas un dumjas sievietes.Varbūt tāpēc arī jaunām un dzīvesgudrām sievietēm ir problēmas satikt sev dzīves draugu?Tad jau drīzāk jāiet ekskursijā pa kapsētām,kur apgrozās atraitņi(šeit apgrozās dzīvu sieviešu atraitņi),gudri,erudīti vīrieši,kuriem nav laika un vēlēšanās sēdēt iepazīšanās portālos.

Juris77      Ja labi padomā, tad viss ir loģiski un saprotami. Dzīvsgudrām, erudītām un pieredzējušām sievietēm ir grūti satikt sev līdzvērtīgus dzīvesdraugus. Pirmkārt, tamdēļ, ka gudrība un pieredze šajās lietās drīzāk ir šķērslis nevis priekšrocība. Partneri ta tiek vērtēti kritiskāk un gudrāk!!!! Otrkārt, tas, ka tie erudītie un gudrie skatās un jaunākām un "dumjākām" arī ir tikai loģiski. Un te ir vairāki tīri praktiski apsvērumi, piemēram, vizuāli seksuālais t.i. viņas labāk izskatās, nākamais - viņas ar savu neesošo "dzīvesgudrību" un pieredzi tik daudz nekrīt uz nerviem, vēl nevar nepieminēt to, ka šis arī savos 40-50 gados varbūt domā par reālu ģimeni un pēcnācējiem, bet pēcnācēju iznēsāšanai un dzemdēšanai vislabāk der jaunas un veselīgas nevis vienkārši "dzīvesgudras". Tamdēļ tāda tendence, ka grūti atrast partneri pastāv. Tas, ka sievietes meklē bagātus arī ir normāli, viņām tak ir jādomā par to kādos apstākļos tie pēcnācēji augs. Tamdēļ principā cerība atrast vienlaicīgi bagātu, erudītu, zolīdu un izskatīgu lielākas izredzes ir jaunākām nevis vecākām. Tas pats vecākam vīrietim - ja neesi bagāts, ietekmīgs un slavens - aizmirsti par jaunākām dāmām, tev nav ko viņām piedāvāt un vienīgais uz ko vari cerēt, tas ir uz savām vienaudzēm vai vecākām, un arī tad, ja esi pietiekami labs, izskatīgs, erudīts un minimāli materiāli nodrošināts. 2010-11-01

zipciks      Juris77. uzrakstījis izcili precīzu, OHO vides, realitātes atainojumu.
Iesaku visiem izlasīt un pacensties izprast viņa domu gājienu kuru 100% atbalstu. Un turpmākajos partneru meklējumos izvērtēt savas prasības salīdzinoši ar savām potencēm.
2010-11-01

greciga18      ...gudriem,erudītiem vīriešiem NAV daudz laika un vēlēšanās sēdēt iepazīšanās portālos, taču viņi IR un ilgi nesēž, tikai tik, cik nepieciešams...zina mēru...:)) 2010-11-01

Ieklausos      Šad un tad izbrīna, cik gan tālejošus mērķus saistībā ar nopietnām attiecībām varētu plānot pusmūža sieviete? Domāju, ka šajā vecumā, tas ir, manā vecumā, dzīvo tagadnē (tie tālejošie mērķi nu nekādi nesaistīsies ar satiktu, iepazītu, varbūt arī iemīlētu vīrieti, bet gan ar bērniem, mazbērniem, kas nu kurai ir). Un dzīvot tagadnē - nekādas vainas! 2010-11-01

Adamsone      Neko tu Juri77 nesaproti no dzīves un vīriešiem.
Šodien visi grib visu to labāko, neatkarīgi ne no kā. Jeb - savi zēni, savi karogi, ja nevar panest, tad velk gar zemi.
/aiziet svilpodama/
2010-11-01

Juris77      Adamsone. Es nemaz nešaubos, ka visi grib to vislabāko neatkarīgi ne no kā. Tieši tā cilvēki kļūst nelaimīgi, vot viņš grib to labāko, bet pēc savām iespējām to dabūt nevar un tad viņam liekas, ka pasaule ir netaisnīga pret viņu. Jo lūk, citiem redz ir, bet man nav, tamdēļ tas ir netaisnīgi. Bet nekādas netaisnības te nav, pasaule ir objektīva un pasaulei ir vienalga, ko par to domā kāds konkrēts indivīds. Tā vienkārši ir. Un problēma ir tieši tajā, ka cilvēks nereāli vērtē savas iespējas un viņam liekas, ka viņam kaut kas "pienākas". Bet vajag taču kādreiz izlīst no tā bērnišķīgā "es gribu....." un padomāt reāli, cik daudz tu vari no tā "es gribu..." sasniegt jeb dabūt!!!! Un varbūt der padomāt - "a cik daudz es katru dienu daru, lai kļūtu veiksmīgāks/a, bagātāks/a, cik daudz daru, lai izveidotu attiecības? Diemžēl netā prinči uzrodās tikai tām, kam ir labākās foto un arī tad ne visām uzrodās. Tāda ir realitāte un tur neko nevar darīt. Jāsāk taču kādreiz domāt ar galvu un adekvāti!!! Te vislabāk der vecā patiesība - laimīgs ir nevis tas, kuram ir daudz, bet tas kuram pietiek!!!! Tā ir harmonijas, pēc kuras visi tā tiecās formula! Viss ir vienkārši, samēro savas iegribas ar reālajām iespējām un esi laimīgs! 2010-11-01

nestandarts      Vot, Jurim77 piekrītu, ka jāsamēro "savas iegribas ar reālajām iespējām"! Ja sieviete pēc 40 joprojām gaida baltu kleperi ar visu princi, tad sorry... Dzīves pieredzei tak vajadzētu būt un attiecīgiem secinājumiem, nu kaut vai par to, ka prinču reālajā dzīvē nemaz nav, varbūt vienīgi šīs lomas atveidotāji. :))
Bet sakarīgi vīrieši netā IR, tikai, kā jau šeit minēja, nesēž ilgi. (Un
ļoooooti iespējams, ka ne šajā portālā.) Un varbūt vienkārši vajag nomest kādu drusciņu aizspriedumu, sapņainības, naivuma un arī baiļu, atslābt un viss notiksies. Tici vai nē, bet atrodas tas, ko nemeklējam. :))
2010-11-02

Adamsone      *Iegribas????? Ja cilvēks vēlas nopietnas attiecības (nu labi, atmetīsim šito eifēmismu) - grib ģimeni, tad tā nav nekāda iegriba, bet eksistenciāla vajadzība. Un kur jūs ņemat tos prinčus un zirgus un vēl kaut kādas savas iedomas, ka šī vēlēšanās ir ārpus veselā saprāta robežām...??? Neko tādu nesaskatu.
**Ja visi visu samērotu ar reālajām iespējām, tad dzīve apstātos. Pilnīgs lūzerisms un kapitulantisms.
***Ja kāds domā, ka pasaule ir objektīva, tad tas nav pat smieklīgi. Tas ir kluss ārprāts. Ēģiptes tumsa.
**** Cienu sievietes, kas atsakās "samērot iegribas ar reālajām iespējām" un paliek uzticīgas sev. Tas ir tikai normāli.
2010-11-02

Persifona      Man ir ierosinājums-miedz ar aci katram vecim,kas ceļā pagadās. Tad jau redzēs... 2010-11-02

ine_sse      Juris77, piekriitu....Taaa viš i... 2010-11-02

Juris77      Adamsone. Kas tev nav saprotams? Tēma? Manuprāt, nekā sarežģīta - elementārs jautājums - kāpēc "dzīvesgudām un pieredzējušām" sievietēm ap 50 tik grūti satikt partneri nopietnām attiecībām?! Es atbildēju pa tēmu. Vai tu atbildēji pa tēmu, neesmu īsti pārliecināts, katrā ziņā neko līdzīgu adekvātai atbildei es neredzu. Tikai murgojumu par manu komentāru. Bet atbildēšu arī uz tavu murgojumu. Pirmkārt - kurš te saka, ka iegriba ir pati vajadzība veidot attiecības?! Otrkārt, runa drīzāk te ir par to ar kādiem kandidātiem veidot attiecības un te es diezgan skaidri norādu uz reālo iespēju un iegribu NEATBILSTĪBU jeb nerealitāti. Nu neizvēlēsies tas jaunākais, erudītākais, bagātakais un smukākais to sievieti ap 50, ja viņam ir iespēja izvēlēties sievieti ap 25!!! Nu nebūs tā! Saproti? Par to es runāju! Es tev vēl vairāk pateikšu - sievietei ap 50, bez foto iepazīšanās portālos atrast nopietnas attiecības reālā iespēja ir tuva nullei!!! Ko tu nesaprati teicienā par to, ka pasaule ir objektīva? Tu nesaproti vārdu objektīvs? Paskaidrošu.Tas ir vienkārši. Viss, kas pastāv neatkarīgi no tevis jeb tavas gribas ir objektīvs. Piemēram, gravitācijas likums pastāv neatkarīgi no tā zini tu par to vai nezini, gribi tu to vai negribi t.i. tā ir objektīva šīs pasaules parādība jeb likums. Savukārt, viss, kas ir atkarīgs no tavas gribas ( viedokļi, sapņi, uzskati, murgi utt) ir subjektīvs. Tagad saprati šo vārdu nozīmi? Kluss ārprāts un ēģiptes tumsa ir tad, ja vecumā ap 50 gadiem nav sapratnes par vārda "objektīvs" nozīmi un lietojumu. Un visbeidzot - turpini cienīt sievietes, kas grib attiecības, bet nevar tās izveidot un nekad neizveidos, jo nespēj adekvāti izvērtēt savas iespējas un izvēlēties atbilstošu partneri. Lai tak paliek "uzticīga 2010-11-02

Adamsone      Juris77 - es saprotu, kāpēc tevi interesē gravitācija - situācija "pusseši" rodas kā reizi gravitācijas ietekmē, tak kāpēc tā cepies par to sieviešu problēmām, kuras tevi nekādi nevar interesēt - ot nesaprotu......:D:D:D
....tev tiešām nav ko darīt pa vakariem..../pūlas brīnīties, bet tad saprot, ka tā īsti nesanāk. Nevienam nav vajadzīgas ne tikai neadekvātās tantes, bet arī juris77. Kas to būtu domājis./
2010-11-03

Flints      Kad kādam no pasažieriem sarunās sāk aptrūkt argumentu vai citu sacītais šķiet netīkams, kā likums diskusija ieiet nobeiguma fāzē. Vai nu tiek gvelzts par visu ko citu, izņemot sākotnēji apspriešanai piedāvāto jautājumu, vai arī oponentam tiek veltītas aizvainojošas piezīmes. Šeit ierasta parādība... 2010-11-03

ziemelis      Šai jautājumā Jurim77 absolūti nepiekrītu, jo, lai pat patiktu stipri jaunāka, nekad tādu neizvēlētos, jo 1)-viņas jaunība galu galā man kremtu, 2) šī lielā gadu starpība tikai varētu veicināt man infarktu vai insultu, 3)nespētu noticēt, ka viņa patiešām mani mīl, 4) nebūtu īsti ko runāt ar šo cita laikmeta pārstāvi! :) 2010-11-03

Pticka      jo mazaak laika pavadiisi portaalos spriedeleejumos, jo lielaakas iespeejas satikt dazhaadas sievietes un viirieshus! 2010-11-03

ziemelis      Nesaki vis, tie spriedelējumi dažkārt sanāk tīri forši, pat KONSUL var neapmeklēt viņas birojā,:) 2010-11-03

tiritomba      es starp saviem radiem un paziņām kaut kā neatceros, ka sievas mirtu ātrāk par vīriem. tiem jau predispozīcija - pīpē, dzer, joņo ar mašīnu, izkrīt no laivas makšķerējot, piemetas infarkts šmakarējot kādu dūdiņu, da reizēm pat savu ķieģeli nedzird krītam ... 2010-11-03

Adamsone      Nepārdzīvo, Flintonkuli, tiešām nevienu brīdi netaisos nopietni diskutēt par padzīvojušu sieviešu iepazīšanās problēmām un populāro viedokli, ka viņām jau nu vajag kaunu prast un sēdēt pie ratiem - reku, kaimiņu iedzērājs Feģa labu labais, ko babulis te ņemas...
Bet topika autores jautājums ir apzelēts līz kaulam un atbildams īsi un vienkārši - kur meklēt erudītu un gudru vīrieti sievietei pēc 50 - visur un nekur. Punkc.
Ak jā - ja kādreiz mirs ZA prezidents, var mēģināt tais bērēs. Bet - "daju golovu na otečeņije"- tur klātesošos personāžus tai brīdī vismazāk interesēs kāds nogribējies sievišķis.
2010-11-03

Naktsvijole_es      :D..tikai tagad sapratu,kāpēc šonakt sapnī biju kapos...:D 2010-11-03

Juris77      Adamsone. Es kaut kur lasīju, ka strīdēties ar sievieti esot tas pats, kas skūt sivēnu - jēgas maz, bet trokšņa daudz:))) Te gan precizēšu, ka ne ar visām sievietēm tas tā ir, bet attiecībā uz manu diskusiju ar tevi - precīzi kā tajā teicienā. Tamdēļ turpmāku sarunu ar tevi uzskatu par nerentablu. 2010-11-03

Helga_13      Jurim77 - izcili ! Pilnīgi piekrītu! Man kādu laiku bija draugs, kurš nemitīgi man pārmeta: Tu gribi darīt tikai to, ko Tu gribi ! Es vēl joprojām nesaprotu šo pārmetumu jēgu: vai ir kāds cilvēks ( vienalga- sieviete vai vīrietis) , kurš grib darīt to, ko viņš negrib ?! No kā mēs secinam: katram ir tiesības izvēlēties to, ko viņš vēlas. Cita lieta, vai vienmēr Tu apzinies- kādas būs sekas, ja tas, ko Tu vēlies, tiešām , piepildīsies ...
Savukārt, klasiskie iepazīšanās varianti tiek metodiski apskatīti filmā " Maskava asarām netic" / gan kapi, gan bibliotēka...../ Kāda mana draudzene skatās jau 5 reizi šo filmu..... bet nekādi nespēj sadūšoties uz praktiskām nodarbībām :)
2010-11-06

Helga_13      Ziemelim: visu cieņu Jūsu komentāram ! Līdz šim nav nācies satikt daudz vīriešus, kas spētu atteikties no jaunām meitenēm ar šādiem argumentiem !!! Patiesi- visu cieņu !
p.s. pārsvarā , vīrietis būs gatavs klusībā iedzert zilo tabletīt, pat riskējot ar savu veselību , lai tikai apmanītu savu bioloģisko pulksteni ......
2010-11-06

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Iepazīšanās internetā Vēlies iepazīties vai meklē draugus? Iepazīšanās internetā - viss par iepazīšanos internetā, atsauksmes, padomi, kā arī plašākā iepazīšanās sludinājumu datu bāze. www.iepazisanas-interneta.lv
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu