Cik svarīgs sievietes dzīvē ir vīrs?
It kā jau vīrs nav radinieks, bt drīzāk dzīves laikā iegūts draugs. Un draugu mums bijis daudz katrā dzīves posmā, sākot jau no bērnudārza. Un viņi ienāk un aiziet no mūsu dzīves. Kāpēc vīrs ir svarīgāks? Tāpēc, ka tas paaugstina sievietes statusu, tipa, katrā 10. teikumā var ieminēties "bet mans vīrs teica, ka tā un tā .. "? Un cik brīva ir sieviete tad komunicēt ar citiem draugiem un cilvēkiem, vai vīra esamības dēļ to tomēr jāpašcenzē?Ireena Kad bērni pieauguši, svarīgi, ka esam viens otram. Parasti tas ir ar kopīgām nodarbēm, rūpēm par mazbērniem, māju, sarunām. Kad otra vairs nav - zināms tukšums. Tā nu mēs "babuļi" ielūkojamies te, jo cerība, lai arī muļķa mierinājums, mirstot pēdējā ... Vīrs tomēr, lai arī kā dzīvē gājis, ir un paliek vīrs. 2023-07-13
Chris1986 jautājuma autora komentārs Kad bērni pieauguši, tad var atkal pievērsties vīram, kurš visos šos 20 gadus pacietīgi uz to gaidījis .. :D 2023-07-13
menessLillija
Un šis jautājums tiek apspriests šeit? Iepazīšanās portālā.
No neveiksminiekiem kas nemāk veidot stabilas attiecības, kas tiek degradēti.. Njā.
2023-07-14
Katra
Jāpiekrīt CoCoSan. Kura virtuāli saķērusies ar diviem alfonsiem uzreiz . Tad nu es piekrītu viņai, lai līdzsvars sanāk. Absolūti piekrītu , ka jāizvēlas sieviete no sava plaukta. Ja ar vārdu "attiecības " domājam kopdzīvi nolūkā radīt bērnus , tad skatoties patiesībai acīs, top redzams , ka visu smagumu saistībā ar reprodukciju iznes sieviete. Sieviete ir tas reprodukcijas traktors. Tad vīrieti, esi tik laipns tur ieliet degvielu =enerģiju=naudu.
Dzimumu skaitliskā disproporcija un vienas daļas jaunēkļu izlutinātība gan ienes attiecībās kropļojošas korekcijas. Jaunās meitenes paskatās, kā tiek presētas draudzenes/ māsas un ar palēcienu ielec klēpī vecam sakārnim vai melnādainajam, līdz ar to šodienas ērtību dēļ upurējot savu iespēju dzīvot nākošo dzīvi tikpat kvalitatīvā veidolā (to pašu izdara mantpreči alfonsi).
Ko darīt jaunai sievietei ? A to pašu , ko attiecībā uz darba meklējumiem. Shop around un neaprobežojies ar Latviju . Zini savu vērtību un nenolaid latiņu, labāk paplašini meklēšanas areālu.
2023-07-14
CoCoSan Kungi! Samierinaties. Bez naudas jūs esat vajadzīgi tikai mammai, ar ko arī apsveicu! 2023-07-14
Freddy Krueger
Oi, CoCoSan, nu jau tavas zajavas sāk vilkt uz Lienes ielas kontingentu...
Bet pat profesionālēm ir savas vājības, ir gadījies pārliecināties... :-P
2023-07-14
CoCoSan Nopietni? Tas tieši otrādi izskatās, ka savas sievietes esi meklējis atkritumu poligònos. 🤣 2023-07-14
Freddy Krueger
Atvainojos jau iepriekš, CoCoSan, bet - man gribētos ticēt, ka Tavs laulātais draugs, ar kuru, spriežot pēc pašas izteikumiem, esat kopā 32 gadus, zina, un akceptē šādu viedokli?
Just curious...
p.s. ar meklēšanu nekad īpaši neesmu "slimojis", ja vajadzēja - paņēmu, bet - jā, redzējis esmu gana visa kā... Un neteiktu, ka "augstais gals" būtu diži labāks, drīzāk otrādāk...
2023-07-14
tracer atkal "vienmeer oho" satrakojushaas😃kas ta shoreiz gadiijies?.buus kaads ieknaabis jums?😃 2023-07-14
CoCoSan
Bet saprotams, ka akceptē. Bez naudas mēs pat mēnesi nebūtu novilkuši. Man tik rada neviltotu izbrīnu, kā tev un taviem domubiedriem ir izdevies tikt pie un palikt ar sievietēm bez naudas 🤣
Jūs ko, tāpat kā pērkons- pārtiekat viens no otra, bet nevis no pārtikas precēm? 🤣🤣🤣
2023-07-14
Freddy Krueger
Ar naudu, bez naudas - tas ir tik relatīvi... Piķis nāk un aiziet, un tā galīgi nav vienīgā vērtība šinī pasaulē. Vienīgais objektīvais rādītājs šinī ziņā ir - vai pietiek. Man - pietiek, un pat pāri paliek.
Runājot par Tavu ģimeni (nav mana darīšana, protams), bet - ja es sievai būtu tikai bankomāta vietā (kas nekad nenotiks), es tādu vnk. izrakstītu no mājas grāmatas. Uzskati, ka tev ir ļoti paveicies, ka ir lohs (piedod, citu formulējumu nerodu), kas to piecieš.
Bet ja godīgi - neticu, ka viņš, izlasījis tavas "pērles", tevi vēl mājā laistu.
2023-07-14
CoCoSan
Lohs jo? Nepis kapeicņu, bet rūpējas par ģimeni, lai visiem labi un visi laimīgi? 😅
Kādēļ naudas tēma tevi tik ļoti ievaino? Tev tās nav, lai atļautos būt kopā ar sievieti, kurai ir par ko tevi cienīt, slavēt un apbrīnot? 😉
2023-07-14
Freddy Krueger
Izlasi rakstīto, CoCoSan. Pietiek - tieši to arī nozīmē.
Bērni sen izauguši, kaut puika reizēm ieskrien "poltinu līdz algai" paņemt, bet tiem sen mana palīdzība nav vajadzīga. Lielajam skuķim znota piķis galvu sapisis apmēram, kā tev, tikai es tur vairs neko nevaru līdzēt. Un, kā jau esmu izteicies - gana esmu izskrējies, lai nopietni izvērtētu, ar ko vispār kaut sarunās ielaisties.
2023-07-14
Snowagain
Cienījamā Katra!
Neņemiet ļaunā, bet reprodukcija ir tikai un vienīgi sievietes izvēle, viņa vēlas reproducēties, vai nevēlas. Vīrietim par šo sievietes izvēli pilnīgi nav nekādas balss tiesības, līdz ar to pastāv uzskats, ja nav balss tiesību, tad nav arī saistību. Dzīve ir bizness, un dzīve ir sāpes, īpaši koloniju tipa valstīs (LV ir šāda valsts). Ja kāds pakāpjas uz augšu, tad kāds nogrimst.
"Dzimumu skaitliskā disproporcija un vienas daļas jaunekļu izlutinātība gan ienes attiecībās kropļojošas korekcijas." Vecumā līdz 50 gadiem vīriešu un sieviešu skaits ir +/- vienāds, disproporcija sākas pēc 60, kad vīrieši masveidā apmirst. Nu un par izlutinātību varu teikt, ka abi dzimumi uzvedās vienādi.
Dzīves patiesība; pie sievietēm tikt var divos veidos - ar naudu vai ar "makaronu karināšanu". Ja vīrietim ir vismaz viens no diviem augšminētajiem punktiem(īpašībām), tad priekš kam palikt pie vienas sievietes, ja katru dienu (nedēļu) var citu dabūt?
P.S. Katras kundze un CoCoSan! Ja uzskatāt, ka esmu alfonss, tad varētu Jūs abas uzaicināt uz kafijas tasi, kā to piedāvāja vakar viena paziņa šeit no OHO.
2023-07-14
Imagine
Labi CoCoSan raksta, visam var pilnīgi piekrist. Un nav tā, ka tikai nabadzīgām meitenēm vajag turīgu vīrieti, lai finansiāli paceltos. Arī sievietes, kuras jau kaut ko sasniegušas, izvēlēsies tikai līdzvērtīgu partneri, no tā paša ienākumu plauktiņa, nu nebūs nekad tā, ka uzņēmuma direktore ar Maximas apsargu. Par "pietiek" - bieži vīrietim pietiek ar krietni mazāk nekā sievietei, viņam nevajag ne lielāku dzīvokli, ne labāku auto, ne jaunu kleitu, ne ceļot - to jau arī diskusijā redz. Bet sievietei tas finansiālais svarīgs, pat ļoti.
Te rakstīja par klubu jaunietēm...nu var jau protams pa klubiem staigāt un varbūt tiešām kāds sakarīgs vīrietis tur gadās, bet nu vajadzētu arī par plānu B padomāt, ja nu nevienu atbilstošu neizdodas satikt, lai būtu laba izglītība, karjera, lai, ja nu kas, var arī pati visu atļauties un bez stresa par finansēm izvēlēties vai nu līdzvērtīgu partneri vai arī baudīt dzīvi tāpat.
2023-07-14
Felde Bernudarza grupinna ´´OHO´"-apspriezz jautajumus,kurus vel nesaprot...... Visam savs laiks,gan sapratiisi ! 2023-07-14
Snowagain
Imagine 12:48
Pilnīgi piekrītu Jums, ka sievietes, kas sasniegušas kaut kādu līmeni, nevēlas saieties ar zemākas kastas vīrieti. Bet ir viens bet... Tie turīgie ir pieci no simta. Visām nepietiks! Un šie pieci to ļoti labi zina. Es jau agrāk rakstīju, ka šādiem vīriešiem, ar retiem izņēmumiem, ir sastādīts sieviešu apmeklējumu grafiks, jo viņi var dabūt jebkuru, sākot ar apkopēju un beidzot ar nopietna uzņēmuma vadītāju (īpašnieci).
"Bet sievietei tas finansiālais svarīgs, pat ļoti!" Uzskatu, ka tā ir tikai un vienīgi sievietes problēma. Vēlies labāku mašīnu? Nopelni un nopērc! Vēlies ceļot? Nopelni naudu un ceļo! Ak nevari tik daudz nopelnīt? Tātad tas nav tev paredzēts!!! Katram pašam ir jāspēj salāgot savas vēlmes ar iespējām.
Tas pats ar, piedodiet, ar reprodukciju. Saliec excelī visus izdevumus, pretī savus ienākumus, ja bilance negatīva (izdevumi lielāki par ienākumiem) - tātad tas tev nav paredzēts!!!!! Sāc pelnīt vairāk vai samazini izdevumus. Tas arī viss!
2023-07-14
Chris1986 jautājuma autora komentārs
nu ja, es arī uzskatu, ka ja sieviete izvēlas vīrieti pēc turīguma pakāpes, tad tur nav runa par mīlestību, bet gan drīzāk tirgus attiecībām. Un tad ir pilnīgi skaidrs, ka tu nebūsi viņam vienīgā, bet labākajā gadījumā viena no 10. Un, kad apniks tavs feiss vai sāksi novecot, viņš vnk nomainīs tevi pret jaunāku un skaistāku modeli. Un kāpēc gan ne? Viņš to var atļauties :D
Bet vispār jau sievietēm ļoti svarīgi izdomāt, ko viņas grib, lai Kosmoss varētu sadoties rokās un piepildīt viņu hoķelkas - dažām pat ar mūžu par maz :D
2023-07-14
Imagine
14:52
"nevari tik daudz nopelnīt? Tātad tas nav tev paredzēts!" Šitas pareizi, tāpēc es arī rakstīju, ka klubu jaunietēm paralēli bagāta vīra meklējumiem vajag arī par savu izglītību un karjeru padomāt, gadījumā ja plāns par situētām laulībām izgāžas. Protams, ka sievietei vajadzētu spēt arī pašai labi nopelnīt.
Par to grafiku... tā aizdomājos, ko var paspēt pēc grafika 2-3h sadarīt - ceļojumā aizbraukt, uz jūru pastaigāt aiziet, vakariņas paēst nepietiek laika...pliks sekss? Da labi. Paskatoties kaut vai tepat sieviešu anketas, lielai daļai jau virsrakstā norādīts "seksu nepiedāvāt", arī ja paskatītos iepazīšanās mērķi, vīriešiem ganrīz katram tas "seksam" ir atzīmēts, sievietēm domāju ka šis skaitlis apgriezti proporcionāls, tāpēc dīvaini liekas, ka ilgstoši tādā grafikā piedalītos.
2023-07-14
tracer imagine.ja patiik tamboreet.tamboreejiet..bet kaapeec naakat oho uz uzspiezhat mums tamboreet?😃tak tuseejiet savaa veco ljauzu grupinjaa kaadaa pulcinjaa..te tak tomeer sex prevalee 2023-07-14
CoCoSan(2023-07-14 20:05)
Akurāt tāds pat jautājums traceram. Un kādēļ jūs vīrieši nākat uz šejieni, bet nevis sēžat pornòčatos?
Pats triviālākais, ka neviens, ne ...
nākamās atbildes
iepriekšējās | Atbildes 81 - 100 (kopā 121) | nākamās |