Kā Tu domā tikt pie vīrieša?
Svētā apbrīnā, cik šeit ir daudz brīvu sieviešu un nūdistes, sakiet lūdzu kā jūs domājiet tikt pie vīriešiem, jūsu plāns A, plāns B utt. ?Aizved_mani Osīts laikam domā, ka man tagad būtu jāsāk stresot un ķert pirmo, kas trāpās pa rokai. Nē, tā nenotiks. Sievietes, kas zina savu vērtību, izvēlas vīrieti kaut vai pastaigai gar jūru. 2024-06-30 23:37
Snowagain
Aizved_mani
Par ko stress un neapmierinātība?
Par to, ka kompāniju pastaigai piedāvāja tādi personāži, nekā bija cerēts? Var būt vajag paskatīties patiesībai acīs, un saprast, ka tie, kuri Jūsu uzskatā ir Jūsu cienīgi, domā savādāk, ka viņiem ir cita vēlmju liste (vinji var dabūt labāku pakalpojumu par Jūsu). Skarbi protams, bet patiesība.
Par to Jūsu minēto dabas iekārtojumu arī es teiktu tā - tas attiecas uz 20-30 gadīgiem. Pēc dabas likumiem mums jau būtu jābūt labākos medību laukos. Tas dabas likums vairs uz mums neattiecas, mūsu vecumā dabas likumi ir savādāki, vai pareizāk sakot mēs esam dabas likumu pārkāpuši (salauzuši).
CoCoSan
Nav tā, ka domā, ka stambuliste, feministe vai resna ohujētā. Vienkārši mainās motivācija un prioritātes. Kā jau citā tēmā rakstīju - tiek taupīts laiks, un kā jau visi zinām laiks ir nauda. Tīri pragmātiski - nav jēgas ieguldīt laiku pasākumos bez atdeves.
2024-06-30 23:45
CoCoSan
Atslēgasvārdi: vinji var dabūt labāku pakalpojumu par Jūsu. Pakalpjumu. Pie tā arī paliekam.
Pragmātiski ir ekonomiskā sexa pabružātos pircējus likt uz slēpēm jau no pirmā teikuma sarakstē.
2024-07-01 00:11
Epifanija jautājuma autora komentārs Un kur tādus vīriešus var izvēlēties, tām pastaigām gar jūru, vakarā plānā, nesmīdiniet manas čībiņas! Vienkārši nav no kā izvēlēties, pat uz randiņu aiziet nav ar ko, kur nu vēl gar jūru - romantiku baudīt, intīmā gaisotnē, tad labāk vienai! 2024-07-01 00:27
Hugo7 Aizved_mani un CoCo, jūs kā jaunībā pieradušas, joprojām gribat tirgot savu sesku par "princešu" cenu, varbūt vajadzētu nolaisties no augstumiem un sākt kaut mazliet rēķināties arī ar vīriešu vajadzībām? Par ko šis konkrētais cepiens? Tātad, sieviete piedāvā vīrietim pastaigāties gar jūru. Vīrietim pastaigu gar jūru nevajag, viņam vajag seksu, bet viņš piekrīt uz pastaigu apmaiņā pret seksu. Sieviete saka, ka viņai seksu nevajag un "darījums" nenotiek, viss godīgi. Par ko tad tāds sašutums? Patiesībā, godīgi tikai no vīrieša puses, jo viņai jau arī to pastaigu nevajag (citādi paņemtu draudzeni un nešūmētos), tā ir tikai daļa no plāna un viņa nevar pieņemt, ka vīrietis neiet viņas pavadā, bet atļaujas tieši izteikt savas vēlmes. Ne tā? 2024-07-01 01:20
runcs51 Cik gan nav redzēts gadījumu no sērijas ´´....es neesmu tāda,gaidu nopietnu ,strādīgu princi baltā zirgā....´´.Bet laiks iet,skaistums vīst,špahteļi un manik-pedik saloni palīdz arvien mazāk un cerības uz princi baltā zirgā zūd.Beigās vairs pat zirgs negrib nākt,jo arī zirgam putnubiedēkļi ne visai interesē un paliek tikai uz visu pasauli apvainojusies matrona,kura dusmojas uz visiem par to,ka neviens neesot pietiekani novērtējis tādu ´´zelta gabaliņu´´.Un nesaprot,ka vainīga tikai pati savas iedomības dēļ. 2024-07-01 07:16
Felix Aplaudēju pēdējiem 2 komentāriem. Nežēlīgā dzīves patiesība. 2024-07-01 07:33
NEKURZEME Hugo7 pieminētajiem vīriešu izstrādājumiem vajag izmantot prostītūtu pakalpojumus,bet viņiem nav naudas vai negrib maksāt. Tāpēc meklē kādu izmisušu sievieti kura piekritīs pildīt maukas lomu. 2024-07-01 08:06
DanaL Mēs visas labi zinam, ka jums vajag seksu. Mums arī to vajag. Atšķirība tāda, ka vienam otram no jums ir pilnīgi vienalga, ar ko, tad mums, sievietēm, 99%gadījumu nepavisam nav vienalga. 2024-07-01 08:26
tracer
😃😃😃nu gan matures izpauzas
Pakalja un praats no pagaajushaa gadsimta
Tagad pat jaunie nelabpraat teerees naudu uz vienaudzeem.kur nu veel uz vecu sievieti
Neapskauzu vechus peec gadiem divdesmit
Pie sexa shiem vispaar netikt.vidusmeera vecim
Pateereetaaju sabiedriiba.nauda pret preci
Riebjas ka shitaas mantkaariigaas te bazuunee peec tam par lielo miilu muuzha garumaa😃
Uzskatu ka mauku ir jaasauc par mauku.cita apziimeejuma tak nav
2024-07-01 08:32
LaskovijMerzavec
Ja, sieviete ieliek vakara plānā un tai atsaucas tikai pāris izdraztdajekojebkur - tad tas ir šīs sievietes objektīvais novertējums, ji pārējie virieši, neskatoties uz pašas sievietes novertējumu, vnk pagāja garām….
/… es ari noteikti paietu garām…/
2024-07-01 08:54
Snowagain
NEKURZEME
Cienītā, paskatieties uz pasauli reāli. Visa mūsdiena pasaule ir preču-naudas attiecību pasaule. Viss maksā. Neviens nemeklē izmisušu sievieti, meklē reāli domājošu. Diemžēl tādu maz.
Ja attiecības (pakalpojums) ar 20 gadīgu sievieti maksā tik pat, cik ar 40+ gadus vecu sievieti, tad ko jūs brīnaties, ka visi veči skatās uz 20 gadīgām? Analoģija - neviens taču nepērk 20 gadīgu, nojātu automašīnu par jaunas automašīnas cenu.
Tracer
"Neapskauzu vechus peec gadiem divdesmit
Pie sexa shiem vispaar netikt. Vidusmeera vecim." Tā ir šodienas realitāte visā Rietumeiropā. Bet ir atrasts risinājums, ja nav seksa ar sievietēm (pārāk dārgs), tad daram šādi: " https://www.la.lv/video-janis-un-maksims-ilgi-negaidija-uzreiz-pec-pusnakts -pirmais-viendzimuma-paris-latvija-registre-partneribu-izmantojot-jauno-regulejumu".
2024-07-01 08:58
Epifanija jautājuma autora komentārs Tādēļ vajag iepazīt cilvēku, saprotams ja ir simpātijas vienam pret otru un tad būs ar ko pastaigāties gar jūru, ne uzreiz uz pasūtījuma, tad arī rodas šis maksas pakalpojums, bet nav iespējas izpildīt pašu pirmo uzdevumu, nerodas patikšana un simpātijas pret kādu no šeit esošajiem jo visu laiku ir pārmetumi sievietēm, pašiem sevi neredzot spogulī un vairākums šeit ir bez foto, bet pieprasa modeles, tās ir šausmas, 2024-07-01 09:03
Epifanija jautājuma autora komentārs Un tie pazemojumi, kurš, kuru! Un tie maksas pakalpojumi, kurus te grib reklamēt ir priekš aitām, kuras pēc tam paši devējat par maukām un uz kurām jums pašiem vairs nestāv, pat jauniem cilvēkiem, jo tā ir gaļa, tikai gaļa bez dvēseles, kā var sevi sieviete notirgot par gaļu, nevar, jūs sievietes tā iznīcinat, viņu vienkārši nav, jūs salaužat sievietes psihi, tā ir ar mašīnām, ko jūs sasitiet un nododiet to lūžņos, skatoties un nākamo jauno modeli, vai tā ir vīrieša cienīga rīcība, tas ir preteklis ar visu savu pretīgo domāšanu! 2024-07-01 09:19
Snowagain
Epifanija 09:03
Kas Jūs tieši šausmina? Par ko cepiens? Neviens neko nepārmet, tikai izsaka savas vēlmes.
Kas te slikts, ka darījuma nosacījumus izrunā pirms darījuma slēgšanas? Tas ir tikai pareizi. Vai tad ne? Ja kādu neapmierina darījuma nosacījumi, darījums nenotiek.
LaskovijMerzavec viedoklis 08:54
Pilnīgi piekrītu Jums. Precīzāk vairs nevar.
2024-07-01 09:20
Epifanija jautājuma autora komentārs Nav nekādi darījumi, viņu vienkārši nav starp normāliem cilvēkiem, neattiecas uz ekstrēma cienītājiem, kuri maksā par asakām izjūtām, to darot apzinoties un izbaudot to, bet nu jau tas tiek sludināts kā norma, jo ir radušās problēmas, nav iespējams satikt vairs cilvēciski domājošu, pret kuru rodas simpātijas un nav tās jāstimulē kaut kā ar ķīmiju vai medikamentiem, bet tās vienkārši ir, jo viens otram ir kas vairāk par gaļu, tas ir jāpiedzīvo, to nevar izstāstīt, kas tas ir, tas nav pareizi, kā tu pasniedz, bet vismaz paskaidroji kā tagad notiek, diemžēl, pats dārgākais, kas mums tiek dots, par naudu nenopirksi, par naudu var tikai sevi iznīcināt, lēnām! 2024-07-01 09:39
Snowagain
Epifanija 09:19
Epifānijas kundze, tie nav pazemojumi un pretīgā domāšana, tie ir dabas likumi pilnībā, nevis kā Aizved_mani uzskata, izraujot vienu sīku punktu (vīrietim jācīnās par sievieti) no visa likuma un uzdodot to par vienīgo un neapstrīdamo patiesību. Tik labi nebūs. Pārošanās (vairošanās) likumi dabā ir visnežēlīgākie, te kļūdas maksā visdārgāk, bieži vien kļūdas iznākums letāls. Pārošanās (vairošanās) likums, ir likumu likums, tam ir pakārtoti visi pārējie likumi. Patīk tas vai nē, bet šo aksiomu neviens nevar mainīt.
2024-07-01 09:51
Epifanija jautājuma autora komentārs Un kā vēl izmaina, pārvelk pāri treknu svītru, kā pie cilvēkiem, nevajag dzīvot kokos un pakļauties dzīvnieciskajiem instinktiem, skatos esi pārāk aizrāvies ar dzīvnieku pasauli, bet cilvēkiem ir dota iespēja sajust, domāt, izvērtēt, pieņemt savu lēmumu un nebūt kā visi, dzīvot savu dzīvi neatkarīgi no pārējiem, vai tu gribi, lai cilvēce atgriežas pie mērkaķiem un to likumiem? 2024-07-01 10:01
Snowagain
Epifānija
"tas nav pareizi, kā tu pasniedz, bet vismaz paskaidroji kā tagad notiek,". Epifānij, tā ir noticis visos laikos, izlasiet Jaunsudrabiņa "Aija", Regīnas Ezeras "Aka", noskatieties "Pie bagātās kundzes. Nav nekā jauna šai pasaulē. Vienkārši agrāk Jūs to neredzējāt, nesapratāt vai negribējāt redzēt un saprast, bijāt par jaunu un naivu. Tagad tas ir noticis.
"pats dārgākais, kas mums tiek dots, par naudu nenopirksi". Pilnībā Jums piekrītu, ja runa ir par laiku. To mēs nopirkt, papildināt, apstādināt, veikt jebkādas citas manipulācijas, mēs nevaram. Tas ir dārgākais, kas mums ir. Otrs nenopērkamais resurss ir veselība, bet to tagadējos laikos ir iespējams kaut kā uzlabot. Pārējais viss ir mirāža, ko mēs pērkam un pārdodam par naudu.
2024-07-01 10:14
NEKURZEME Epifānij nav jēgas tiem atsaldētajiem ko skaidrot ! Viņi nesaprot par ko Tu runā. Viņi nezin kas ir mīlestība un mīlosas attiecības. Tie ir parasti primāti kuri kā dzīvnieki dzīvo ar saviem instinktiem. 2024-07-01 10:21
Roksana(2024-07-01 10:24)
ja man būtu tāda nepieciešamība, tad es sūtītu plikas p.. bildes. tas ir verņaks, ka kādu noķersi :))
protams, ja meklē dzīvesbiedru, tas nav ...
nākamās atbildes
iepriekšējās | Atbildes 41 - 60 (kopā 107) | nākamās |