Tas ka melo mēdiji pēdējā laikā Latvijā hmm, kaut kā savādi ...
Bieži vien tāds cilvēks kas netic nekam, atspoguļo vistiešākā nozīmē viņa paša iekšējo būtību, tas ka arī pats bieži vien melo. - Nu nekā cita tur nav! Ticiet man!Tad tāds jautājums, vai ar tev bieži tā??! ...
Pat tad, ja izceltos karš, pat tad neticētu ka kāds kur šauj vēl, vai ne? Nu šausminoši!
fargo
neviens tev, raivi, neliek būt par planktonu, tā ir tava izvēle, tā pat kā tīrradņa muļķība jebkurā jautājumā, kurā viņa virina muti, ir sīkās16 izvēle.
neviens par tādu neliek būt. tā ir izvēle.
2024-12-01 07:06
Reds
Raivis_1977 - 22:11 - tā ir tava atbilde uz "Nu un RAIL BALTIC gadījumā tici, netici, kam tici?"
mja... nepārsteidz - kārtējais interneta gudrītis.
2024-12-01 08:25
Raivis_1977 jautājuma autora komentārs
ai nu, izvēle būt nabagam. Vienkārši neko nedari un viss
Ko jūs tur runājat. Cik zinu, vācijā pavisam tādas bija piedspacmit uzbūvētas. Zviedrijā pavisam bija tādas vienpadsmit! Ārzemju spēkstacijas ir drošakas par drošu.
Vācijā šobrīd ir daudzas jau nojauktas, palikušas astoņas tik! Cik zviedrijā nezinu ...
Bet ja jūs gribat lētāku par lētu, tad ņemat krievu nedrošo, bett kur arī daudz lielāka atbildība pastāv kā nekā. - Tā arī var būt droša, bett viņa gan vairāk patērē urānu un plutoniju. Tas ir jāzin. Zinu ka plutons un urāns nav nekāds lētais prieks, bet pat tad viņš ātri tur atmaksājās, kā var to maz nezināt! Visas problēmas ir būvniecībā un iemaksās un uzņēmībā, jo kādi citi savu deķīti vilks uz savu pusi!
Avīzes lasot tikai padara cilvēku nervozu, bet grāmatas gudrāku!
Tie vēja turbīnas klamburi prasa pastavīgu nomaiņu un remontu un uzmanību, un un tas nav nekāds lētais prieks! Vēja turbīnai ir desmit gadu kalpošanas ilgums un viņi ir ļoti dārgi jo no ASV kā nekā, bet saules kolektoru mūžs ir tikai 25 gadi kas neko daudz nesaražo!
Turklāt, zviedru Ķeguma spēkstacijai 45 gadu kalpība bija līdz tai kas vispār bija jāmaina!
2024-12-01 09:48
Raivis_1977 jautājuma autora komentārs
Un vispār iedziļinoties, Vācijai vispār līdzšinēji nekad nav bijusi izvilkta gāze no Krievijas ...
Par cik, šī samzināja teju tik tikko kā kodolreaktorus, tad šai momentāli pietrūka enerģija smagajās industrijās. Pakustinat smadzenes!
T Tad padomājat loģiski, kur no kā tad viņi enerģiju varēja līdz šim iegūt, nu kaut vai dzelzs kausēšanā, autobūvē un tā tālāk?? Tas prasa un prasīja milzīgus watus!!
2024-12-01 11:15
Raivis_1977 jautājuma autora komentārs
Vārdsakot pie mums ir TEC-1 un TEC-2, kuras ir uz gāzi darbināmas elektroenerģijas iekārtas no Francijas. Tad mums ir no Dānijas tvaika katla mazjaudas elektroenergijas ražotne kaut kur starp Latgali un Vidzemi. Tad mums ir no Čehijas ūdens energohess kaut kur Gaujā. Tad mums ir atkritumu pārstrādes elektroenerģijas ieguves hess no Vācijas. Tad mums ir, mums elektrība ienāk pat no Zviedrijas 40% - 35% apmērā. Tad mums kā vēl aizvien ienāk elektroenerģija no Baltkrievijas un Krievijas kāda piektā daļa vai sestā daļa par ko atbild tā saucamā BREL baltic firma ... Bet BREL apgādās mūs līdz nākamā gada februāra beigām, līdz ko arī to nomainīs balansējošā energoelektroiekārta savienojumā no Vācijas ...
Kā jau mēs zinām ka balansējošās neko daudz neražo, kā tikai strāvas zudumu starpposmos, priekš kam tad arī viņa ir!
Visvairāk mums elektroenerģiju dod Ķeguma hess, TEC-2 un no Zviedrijas importējošā elektroenerģija. Kā arī ienāk ļoti mazās devās jauktā no Somijas, Norvēģijas ...
Taču arī kā aizvien top Daugavā jaunas un jaunas spēkstacijas kuras vēl būvējās ...
2024-12-01 15:47
Raivis_1977 jautājuma autora komentārs Vai piedodiet, aizmirsu tie vēja klamburi saražo tik vien kā 10% vajadzīgās elektroenerģijas, un saules kolektori 3%. 2024-12-01 15:54
Ljekainiitis Pieskatīts un labi uzbūvēts atomreaktors - tā būtu tīrākais un izdevīgākais no iespējamiem elektoenerģijas avotiem. Bet - tā būtu jābūvē visām 3 Baltijas valstīm kopā. Kas to padara par RailBaltic līdzīgu uzdevumu. 2024-12-01 20:55
fargo
doma par baltijas atomstaciju riņķo man pa galvu gadiem. ir nepieciešams ģenerālivestors vai labākā gadījumā ieguldīt pašu valstu līdzekļus un nebūt nekam un nevienam neko parādā(kam vispār derētu būt ikviena cilvēka/tautas dzīves moto).
potenciālo cēlēju vidū: asv, krievija, japāna, francija, ķīna. ja tomēr caur investīciju, kas to aizdos, tas arī izvirzīs prasību, lai būtu projekta īstenotājs(nauda izdarītu cilpu atpakaļ investora kabatā un vēl ar procentiem no baltijas).
bet pat šāds scenārijs būtu lielākais izrāviens nākotnē. ar šabrīža enerģetisko atkarību un globālistu sasilšanas murgnodokļiem tāda projekta nozīmīgumu būtu grūti pārvērtēt. bet es nevaru iedomāties, ka šis spēks ļautu reģionam ka baltija kļūt no viņiem enerģētiski neatkarīgiem.
2024-12-01 21:32
jozolsen
masu mēdijos sabiedriebāi par būvniekiem; vai tikai sliktu, vai neko!!
Interesanti ko tad un cik būvobjektus būvvaldes pieņem? Kur esat lasījuši par nodotu būvobjektu un būvnieku?
2024-12-01 23:10
Raivis_1977 jautājuma autora komentārs nu nav, nu tāpēc ka jājauc nost, nu tu, jozelsen, esi kādu būvjobjektu jaucis kad nost? .......... 2024-12-01 23:13
dabasmiilis
Dažs tikai tagad pamanīja, ka mediji viņam melo! Tas tik ir vērīgums! 😎😂
Pirms nedēļas kaut kas interesants notika la.lv komentāru nodaļā, atcēla 3 mīnusu politiku, kad dabūjot 3 mīnusus, tavs komentārs dzēšas, un vēl dīvaināk, ka pat valdībai neērtos komentārus kaut kā nedzēš, ļauj publicēt viedokļus, nevis tikai valdības vienslāņaino pareizo domāšanu - cenzoram atvaļinājums? vai arī sapratuši, ka tā jaunā dift. afēra nestrādā, tādēļ palaida vaļīgāk - līdz nākamajai afērai!
Es gan smejos, ka Tramps vēl nav stājies amatā, bet Latvijā jau demokrātija atgriežas! 😄😄😄 Vai jau sākas mētelīša griešana uz otru pusi!? Tā teikt, mēs jau neko! .😂
2024-12-02 03:16
dabasmiilis Delfos gan viss pa vecam - cenzūra pēdējos smacē! 2024-12-02 03:17
dabasmiilis
https://pietiek.com/raksti/kapec_mums__rail_baltica__vispar_vajadzigs_racionala_pamatojuma_tam_vienk
arsi_nav/
2024-12-02 03:18
Blackwolf
Cik zinu ,tad rail baltic jau ir nolikts uz bremzēm..holande pateica nē..lai gan vēl irdazi ,kuri grib it kā kaut ko reanimēt ar nolūku iedzīvoties /
A kāpēc visu laiku melo??? A vienkārši --tādas žurnālistikas Latvijā nav .Ir tikai kaut kādi ziņu dienesti ,kuri var paņemt ziņas tikai no ""pārbaudītiem ""ārzemju ziņu avotiem..))
runajot par to pašu Ukrainu ,šodien neviens žurnālists ,latvijas žurnālists ,pat neuzdrošināsies rakņaties pagātnē ,vilkt laukā vēsturiskus faktus un rakstītto ,ka kādreiz sauca par analītisku žurnālistiku.
tas pat ar lembergu--neviens nemeklēs patiesos iemeslu lemberga biznesa atņemšanai..
jo tas novedīs pie valsts amatpersonu valsts nodevības atklāšanas .
2024-12-02 20:15
Blackwolf
05:53 sīkā --lai vai ka taču atomenerģija ir pati tīrākā enerģija..lai gan ir ari citas metodes..
par atomstaciju būvniecību--tur roku uz kakla tur kanādiešu koorporācija ,kura kā rekets nosaka cenas..
2024-12-02 20:17
LaskovijMerzavec
Lemberga tā saucamais bussinees, ir tieši spilgtākais paraugs, kā tika nozagta nauda un prihvatizēts īpašums…
Pārējie ir bērni salīdzinot ar to
2024-12-02 21:43
jozolsen
Raiv..Arī manis būvētie objekti ir jau nojaukti, paplašināti un pārbūvēti..
Interesanti kuram mēdijam bija interese apstādināt robežbūvi uz 4 gadiem.. un to lietot nenodod būvvaldei?!
Un slimnīcas būvei 90 milj, neviena būvnieka?!!Var nomainīt ministrus, valdes un nemaksāt..
Arī ´slavenās´ gailes, kura gremdējusi ļoti daudz latvijas būvnieku, teātra būvniekiem nav samaksāts un utt..
Tas tā ieskatam..
2024-12-02 22:01
jozolsen Kura būvkompānija to Daugavas stadionu būvēja?? Šodienas ziņas jauns.lv.. 2024-12-02 22:50
etc Laskovij, Šķēle ir tikpat liels blēdis kā L., tikai ilgi darbojās likuma kalpu piesegā, paklusām pievācot sev lielu daļu no LV īpašumiem. Šobrīd liela daļa pasažieru pārvadājumu (respektīvi LAPLINE) ir A.Š. pārziņā. Palasies Lato Lapsas grāmatu "Kampējs". 2024-12-03 15:43
iepriekšējās | Atbildes 21 - 39 (kopā 39) |