Nopietnas attiecības.
Cik paši esat gatavi nopietnām attiecībām un ko esat gatavi darīt, lai šīs attiecības veidotos?sajuti_celu Hera, paskaidrošu par reinkarnāciju. Šodien vairs nav tā, ka mums nav zināms, kas ir pēc nāves: pietiekams cilvēku skaits ir piedzīvojis brīžus, kad viņiem tika parādīts, kas tad atrodas aiz mūžības sliekšņa. Daudzi cilvēki, kuri to piedzīvojuši, runā par Dievu, Kristu un Dieva eņģeļiem. Tātad jautājuma par Kristus esamību nav! Bet ja nav jautājuma par Kristus esamību, tad loģiski, ka nevar būt nekādas reinkarnācijas. Nu vismaz tādā izskatā, kā šis vārds saprasts. Savādāk Kristus nebūtu nācis, runājis par dvēseļu glābšanu, mūžīgo dzīvi un nebūtu miris par cilvēci uz Krusta. Ja cilvēks pārdzimst vienkārši, tad priekš kam šāds Kristus Upuris? Kristus Upuris un Mācība izslēdz reinkarnāciju. 2026-03-25 17:19
Hera sajuti_celu,es reliģiju pārzinu labi.Esmu bijusi tur diezgan dziļi iekšā,draudzējos ar priesteri-eksorcistu,sarunājos,viņš deva man lasīt grāmatas.Tā pat paranormālais man klāt ir bijis no dzimšanas.Nedaudz zinu otru pusi.Es neko neapgalvoju.Mani neliek mierā viens jautājums.Kāpēc cilvēku garīgums ir tik atšķirīgs...? Kāpēc visi nesaprot,ka tā attīstība ir ceļš uz paradīzi? Tā pat,es saprotu,un arī lasīju,parastajā lūgšanu grāmatiņā,ka cilvēks nevar noticēt Dievam tā pat vien.Ka ir 3 sastāvdaļas,lai tas notiktu,un viena no tām ir paranormālais (Dieva aicinājums). Jā,un es piekrītu,ka bez tā nevar,tāpēc nekad nebrīnos par ateistiem,un nepārmetu neko.Bet man tas šķiet netaisnīgi.Protams,ka mēs cilvēki Dievu neizpratīsim.Es vienkārši šo atšķirību cenšos attaisnot ar reinkarnāciju daudzumu katrai dvēselei.Ir jau,kuri klīniskajās nāvēs ir redzējuši tēlu,kurš sūta atpakaļ,sakot,ka nav vēl laiks aiziet no zemes.Ka jāiet atpakaļ,un būs jauns uzdevums jāpilda.Katrā ziņā esmu ticīgs cilvēks,kurš uzskata,ka jācenšas būt labākajai versijai no sevis,un tad jau būs,kā būs. 2026-03-25 18:31
Ruu
18:31 Kāpēc cilvēku garīgums ir tik atšķirīgs...?
Tapēc, ka tas ap ko cilvēki ņemās par garīgumu uzskatīdami ir muļķīgas prāta saveidotas mentālas konstrukcijas. :)
Vnk. tas patiesībā nav tas. :)
2026-03-25 19:23
Hera Ruu,Tavs komentārs runā par Tevi pašu.Tāds ir Tavs līmenis.Katrs komentārs,kurš tiek rakstīts ,liecina par cilvēka līmeni.Garīgās attīstības līmeni,kultūras līmeni,ineliģences līmeni,intelekta esamību,vai iztrūkumu,u.t.t.. Tas,ka Tu Ruu,kaut ko nesaproti,nenozīmē,ka vaina ir citos.Savu viedokli,vai jautājumu var pasniegt dažādos veidos.Viens pajautās ar cieņu,otrs ar izsmieklu,vai kritiku,vai trešais,vēl kā savādāk.Viss tas ir atkarīgs no cilvēka attīstības līmeņa.Mēs neviens neesam ideāls,bet mums ir iespējas kļūt labākiem,un iekšēji skaistākiem. 2026-03-25 19:57
sajuti_celu Hera -> protams, ka tā ir Dieva Žēlastība, ka konkrēts cilvēks Dievam tic. Vai nu tā izpaužas audzināšanā no bērnības, vai nu kā citādi, bet tas ir Dieva darbs cilvēkā. Katram no mums ir dota izvēles iespēja: ja cilvēks sāk gribēt atrast Dievu, viņa iespējas to izdarīt pieaug. Dievs pasniedz Roku tiem, kuri Viņu meklē. Tāpēc no šāda viedokļa raugoties, visiem ir iespējas Dievu atrast. 2026-03-25 20:11
Agba Attiecibas tas ir kas neprognozējams ! 2026-03-25 21:18
Ruu
19:57 Hera. :)
Tu novirzijies no tēmas. Par garīgumu mans komentārs bija. :)
2026-03-25 21:28
Raivis_1977
Ja katram sava taisnība būs tad katrs aizies uz savu pusi. Nevar visas taisnības iekļaut vienā grozā. Vienīgi, - tas kā cilvēks uztver dzīvi. Ja visur ir harmonija tad viss ir labi.
Ja harmonija nav visu dzīvi, viņš noteikti ir kaut ko palaidis garām, vai nu arī neatbilst šim statusam ...
Kaut gan, statusi mēdz būt dažādi, ir femiķi, kritiķi, glaimotāji, pravieši un buržuji ...
Katram savs krekls tuvāks.
Ir kas redz baļķi cita acī, bet skabargu savā acī neredz.
Kur tad nu, nekas dzīvē nav vienkārši, pat stāvēt uz vienas kājas nav vienkārši, vai nu kaut vai lasīt grāmatu nav viegli, bet kritizēt ir pārāk viegli ko katrs māk ...
Un arī tas, ja viņš visur ir invalīds, tad jādara tāds darbs kas dzīvē padodās.
Esmu redzējis, ka cilvēks ir izstīdzējis kā diegs, nav ne muskuļots, ne tur fiziomija kāda šim, bet aiziet televizijā par režisoru ... Arī labi!
2026-03-26 00:18
Raivis_1977
............... Pļavā ir puķes ar šausmīgi daudziem un dažādiem dīvainiem ziediem
Savādā pasaule, dīvaini mēs, savādā pļava´)
Un vēl tas, kam ir nopietnas, kam pusnopietnas un kam nenopietnas att. ... ??! Platoniskā mīla´!
pat ja arī kaut kur tu vēl esi un mīli mani varbūt, tikai tu man laimi nessi, tikai - tikai (tu)´! ............
2026-03-26 01:12
Hera sajuti-celu,nemeklēs Dievu tie,kuri nav aicināti.Tu pats raksti,ka tā ir Dieva žēlastība.Tad sanāk,ka visiem tās nav........Kāpēc? Cilvēks tiešām nemeklēs,jo viņš noliedz Dieva esamību! Es klausījos pareizticīgo profesora lekciju,kurā arī viņš teica,ka Dievs ir karalis,un pie viņa var ienākt tikai aicinātais.Un ja mēs runājam konkrēti par tēmu,tad attiecības var izveidot tikai ar līdzīgo.Cilvēkiem jāsatiek savā līmenī stāvošo,un tikai tad sanāks.Jo augstāks līmenis,jo grūtāk atras,jo tādu ir mazākums.Apakšējam līmenim pietiek paēst,sekss un dzīve izdevusies! Šie praktiski nekad nav vieni.Garīgam cilvēkam vajag sarunas,līdzīgas.Uzvedību,līdzīgu,attieksmi,līdzīgu,u.t.t..Garīgs cilvēks sieviete, iemīlas vīrieša smadzenēs sākumā,viņa domāšanā.Bet arī,sievietes atšķirās,tā pat,kā vīrieši.Kopta sieviete,vēlēsies koptu vīrieti.Īsāk sakot,tāpēc šādi cilvēki bieži ir vieni.Bet viņi ir pašpietiekami un mierīgi pieņem šo situāciju.Nu,tā ir ar tiem cilvēkiem.......Un protams,ka neviens nav slikts.Tikai katram savs cilvēks,jo esam atšķirīgi.Viss ir normāli,un nav jābrīnas,ka kāds,kādam atsaka,ka kāds kādu nesaprot! Viss ir likumsakarīgi.:) 2026-03-26 08:40
Hera Ruu,ja godīgi,tad Tavs viedoklis,liecina par tukšumu Tevī.Negribu tevi,kā aizskart,bet savādāk savu domu nevarēju uzrakstīt.Izlasi manu pēdējo komentāru,par līmeņiem,kurā ir tie,kuriem pietiek paēst,sekss,un tā ir dzīve! Tu ar savu komentāru,savu personīgo paraugu,apstiprināji manis rakstīto. 2026-03-26 08:49
Ruu
Nez, kurš Saulīti no paša rīta jau apbižojis? :)
Vai varbūt vienkāši naktī slikts sapnītis rādijās? :)
2026-03-26 09:43
Ruu
Hera. Kas tev tas par tādu īpašu līmeņrādi ar kuru tos līmeņus mēra?
Es arī tādu gribu. :)
2026-03-26 09:44
Raivis_1977
Hera, mīlestība ir mūsos! Neviens un neviena neaicinās pie sevis kādu jukušu, vai nu mazohistu vai nu sadistu, un vai nu garīgi nelīdzsvarotu kādu kas ostījis kādu zālīti. Tu tādu gribētu?? Nu ne!
Tik nemāni sevi un apkārtējos ar pārlieku lielo ticīgumu kuras īsti līdz galam nav, jo tas pieder mācītājam !
Bet ir tādi cilvēki kuri pat verbāli noliedz Dievu! - Kur nu vēl tālāk!
Dzīve ir dāvana, un tā ir jādzīvo katram kā nu māk ...
2026-03-26 11:52
Raivis_1977 Ja ir pietiekoši daudz naudas un jūties stabili uz turpmākiem kādiem desmit gadiem, tad var atļauties ģimeni, saku godīgi. Bet daudzi jau to nesaprot un skrien ar pieri sienā, mja. Bet nožēlojami! 2026-03-26 11:57
Hera Raivis-1977,Tu vispār neesi tēmā.:) Runa ir par Dieva aicinājumu.....:) 2026-03-26 13:22
Hera Ruu,es vispār esmu ideālā garastāvokli! 2026-03-26 13:24
Flints Pilnībā piekrītu "Ruu" izteiktajam 2026-03-25 19:23 apgalvojumam: "Tapēc, ka tas, ap ko cilvēki ņemās, par garīgumu uzskatīdami, ir muļķīgas prāta saveidotas mentālas konstrukcijas." Nez kāpēc man arī šķiet, ka pēc ieiešanas mūžībā, ja tas tiešām tā notiks, patiesība katram atklāsies pavisam citādā gaismā, nekā cilvēka prāts ir ieradis uzskatīt, spējis iztēloties un par to domāt. Bet līdz tam viss ir tikai vairāk vai mazāk subjektīvi spriedelējumi un spekulācijas... 2026-03-26 16:09
sajuti_celu Raivis_1977, kāpēc vienkāršs cilvēks nevar ļoti ticēt Dievam? Cik es saprotu, Tu uzskati, ka tikai priesteriem tas var būt. Jeb es kļūdos? 2026-03-26 17:43
dabasmiilis
Es neesmu reliģiozais [reliģijas ir kontroles mehānisms, tieši tāpat kā nauda], bet Dievs eksistē...
Tikai tāds sīkums, dvēseles tiek maldinātas un par dievu sauc ne to...
Ir augstākā vara, jeb Absolūts = Dievišķais Avots, tas arī ir īstais Dievs. Jēzus[Ješua vai kā viņu tur] ir viņa ziņnesis, daļa viņa fiziskajā pasaulē. Jēzus un viņam līdzīgie, kas periodiski te ierodas, tika atsūtīti brīdināt dvēseles, pamodināt, atgādināt, kas patiesībā dvēseles ir - mēs neesam cilvēki ar miesu un kauliem, mēs esam dievišķas būtnes - radītāji, kas iespundētas fiziskā pasaulē un ar viltu un maldināšanu tiek te turētas!
Reinkarnācija ir īsta, tikai to nekontrolē Absolūts, bet gan zemāks radītājs, tas, kurš radīja fizisko pasauli un sauc sevi par vienīgo dievu, un liek sev klanīties, pieprasa upurus un ciešanas! Vai tad īsts dievs tā darītu? ... tas ir tas otrais - manipulāciju meistars!
Kad dvēseles iziet no ķermeņa, viņas satiekas nevis ar radiem, eņģeļiem, dieviem tajā pusē, bet satiekas ar šīs sistēmas[Matricas] sargiem, kas sargā šo slazdu, šo elles mehānismu, viņi maina pazīstamas formas, lai vieglāk manipulēt ar dvēselēm, viņu mērķis ir neļaut dvēselēm iziet no Sansaras rata [reinkarnācijas loka], viņas tiek vilinātas atpakaļ, arī par slaveno gaismu tuneļa galā un viegluma sajūtu, ar vien vairāk dzirdu, ka tas viens no slazda mehānismiem, ja iesi uz gaismu, nonāksi atpakaļ fiziskajā pasaulē, pirms tam izdzēš atmiņu un iedod citu ķermeni, un tā visu laiku uz riņķi... Kā cietumā, no kura nevari izlauzties!
-Dvēselēm šajā pasaulē ir jāgūst Apgaismība, jāatceras, kas viņas ir, ka viņas nav cilvēki un fiziskais ķermenis ir tikai pagaidu skafandrs, ka nedrīkst pieķerties materiālajai pasaulei un materiālajām lietām, tas traucē sasniegt Apgaismību. Zināšanas ir spēks.
-Cilvēkiem ir nauda un karjera, viņi domā, ka attīstās, bet patiesībā ir sistēmas upuri, viņi stāv uz vietas, Matricai ļoti patīk tādi cilvēki, kas aiz
2026-03-26 22:37
dabasmiilis(2026-03-26 22:49) ...Matricai ļoti patīk tādi cilvēki, kas aizņemti ar materiālām lietām, jo tādi sistēmu nepametīs, bez zināšanām to nevar pamest... tā ir ... nākamās atbildes
| iepriekšējās | 4. lappuse no 7 | nākamās |
