Nopietnas attiecības.
Cik paši esat gatavi nopietnām attiecībām un ko esat gatavi darīt, lai šīs attiecības veidotos?
dabasmiilis
...Matricai ļoti patīk tādi cilvēki, kas aizņemti ar materiālām lietām, jo tādi sistēmu nepametīs, bez zināšanām to nevar pamest... tā ir mīņāšanās uz vietas... Matrica un tās sargi dara visu iespējamo, lai jūs pieķertos gan savam fiziskajām ķermenim, apvalkam, gan fiziskai pasaulei un tās brīnumiem, galvenais ,lai aizmirstat savu dievišķo izcelsmi, jo tad jūs paliekat Matricā un nespējat šķērsot sistēmas barjeras.
-Apgaismota dvēsele ir spējīga izvairīties no sistēmas sargu lamatām, atteikties no atgriešanās Sansaras ratā, un gatava doties apvienoties ar Absolūtu. Tā iemesla dēļ arī Absolūts sūta savus ziņnešus - Jēzus utt..., lai tie nodod dvēselēm šo vēstījumu. Ka dvēseles nav te ieradušās, lai dzertu, rītu, gulētu, kniebtos un vairotos, ka viņām ir daudz augstāki uzdevumi, pirmām kārtām saprast, kas esam, kur atrodamies, un kurp mums jādodas!
-Dvēselēm ir brīvā griba - tieši tādēļ nevar Absolūts jūs ar varu no šīs Matricas izraut, jo esat izvēlējušies šeit būt.
Līdzīgi ir ar tumšajiem, viņi paši nedrīkst mūs nogalināt, tādēļ sarīda cilvēkus savā starpā, lai tie viens otru noklapē. Vai piemēram slavenā injekcija, vajadzīgs paraksts, ka paši esat piekrituši, neviens cilvēkus uz ielas neķēra un ar varu nepotēja, tikai manipulēja un apstākļus radīja neciešamus, lai cilvēki brīvprātīgi sapotējas. Tā strādā kosmiskie likumi, to starp Brīvās Gribas likums.
-Starp citu, varbūt vēl neesat pamanījuši zīmes ik uz stūra, ka patreiz pasaule tiek gatavota lielajai maldināšanai, kad varu sagrābs pasaules valdība[tādēļ uzpeldēja epšteina faili, ar to palīdzību atbrīvosies no esošās vecās elites] ar savu pasaules ķēniņu, kurš sevi sauks par Mesiju, bet patiesībā tas būs antikrists, kurš sākotnēji tēlos Mesiju, rādīs brīnumus. Īpaši brīdinu ticīgos, lai neesat akli, kad tas notiks, īpaši tos, kas tik ļoti gaida Jēzus atgriešanos, ka var tikt maldināti ar brīnumiem... Piemēram blue beam tehnoloģija...
ps. Par tiem līme
2026-03-26 22:49
dabasmiilis
ps. Par tiem līmeņiem Herai ir taisnība...
Vecās dvēseles bieži mēdz būt vienas + daudz laika velta zināšanu vākšanai. Un viņas satiekas tikai ar sev līdzīgiem.
Kamēr jaunās domā tikai par karjeru, ģimeni, fiziskām un materiālām baudām, viņiem viss jāpamēģina, viņi tic, ka dzīvo tikai vienreiz, tādēļ iet uz maksimumu it visā...
Tādēļ ir tik lielas atšķirības starp dvēselēm, vienām, ka tik izpriecas + ar tām viegli manipulēt, tās ir kā bērni, turklāt lēti tic autoritātēm - viegli vadāmas, bet vecās redz manipulācijām cauri un tendētas uz zināšanām.
Dzīvē daudz tādu piemēru, piemēram, stāsti par izkaisīto ķīmiju debesīs, pretī sēž alus dzērājs un sauc mani par muļķi - tādas ir apziņas atšķirības.
Agrāk mani tas ļoti kaitināja, nevarēju saprast, kādēļ tik daudz muļķu, pēdējos gados daudz ko iemācījos[jaunās dvēseles te ir pārsvarā] un sāku palikt pret viņiem neitrālāks, apzinos, ka neesam visi vienādi un katram te ir savas attīstības pakāpes.
Tādēļ ir situācijas, kad ar vieniem var kaut vai neitrāli parunāties, bet ar citiem neparunāsi, jo viņi neprot runāt, neprot klausīties, analizēt, viņi ieprogrammēti tikai riet un visu apšaubīt, prasa no otra pierādījumus, bet paši tādus nav gatavi sniegt, ka tik pabļaut. Tas ir aptuveni tas pats, kas strīdēties par krāsām ar aklo, vai par notīm ar kurlo...
2026-03-26 22:52
Raivis_1977 Daži pat nemāk labdienu pateikt trepju telpā, Dievticīgie atradušies! 2026-03-26 23:37
Raivis_1977
.... kuram cilvēkam nav problēmas, piekrītu. Bet tomēr visiem cilvēkiem ir vienādas tiesības savu likumu ietvaros kaut ko darīt, daži varbūt dara, a daži nē un grib visu (tieši) to pašu.
Man jau arī nebija iespēju nekādu augstskolu pabeigt. Man ir tik pat roku cik kādam citam ... Ne ar ko neatšķiros. Tikai tas, vai nu ir slinks savu iespēju ietvaros kaut ko pasākt, vai nu visu ir nodzēris priekšlaikus. Viss atkarīgs tikai no tevis un ne no viena cita. Likumi tādi paši kā man. Vajag pastāvēt par sevi, un nevajag kādam citam bradāt tev pa galvu, un ļaut sev kaut ko iestāstī to kā nav, ka neesi iejūtīgs, ja esi tad atkal, a varbūt neesi Dievticīgs un tādā spektrā ...
Vai nenoriebās tas viss jums?!
Atšķirība ir tāda, vai nu ir cilvēks cīnītājs un darītājs, vai nu mājās sēdētājs un dīvānā dīkdienu laidējs ...
2026-03-27 00:41
Hera Dabasmīli,pilnībā Tev piekrītu.Es gan to matricu sacu par sātanisko enerģiju,vai precīzi ,kā ir Bibleiski sātanu,jo zeme pieder viņam.Matērija ir viņa pārvaldībā.Bet bez viņa cilvēks nepieaugtu,tas,kurš tendēts pieaugt,bet tendēti ir tie,kuri cieš,kuri iet cauri grūtībām.Tikai tad cilvēks meklē pēdējo glābiņu-Dievu.Reliģija māca ,būt pēc iespējas tīrākam,piepildītākam ar balto enerģiju,lai melnā netiktu klāt.Jā melnā visvairāk ir ieinteresētāka šādos cilvēkos,jo pārējie jau pieder viņai,melnajai enerģija,sātanam.Ja ,kāds nezin,tad astrālā pastāv šīs būtnes,viņas ir organizētas,un pilda savus pienākumus.Ir augstākā vadība,padotie,u.t.t.. Cilvēki,slavenības,vai citi,kuri ko vēlas,vēršas pie tiem,slēdz līgumus un sātans dod to,ko cilvēks lūdzis.Bet pretī,cilvēks zin,ko ir atdevis,vai solījis pildīt.Mūsu īstās mājas nav šeit.Tāpēc nevajag jautāt,kāpēc Dievs dažreiz neiejaucas tur,kur cilvēki sastrādājuši "ziepes". Dievs saka: "Nāc dēls mājās.Pietiek uz zemes mocīties." Protams,ka par šo tēmu var spriest daudz.katram sava versija,bet Dabasmīlis ir ļoti tuvu manai versijai,atšķirībā no citiem.Esmu katoliete,bet par cik ,kopš dzimšanas ir kaut kādas paranormālas spējas,kuras nepieņemu,melnie spēki ir likuši ļoti uzskatāmi viņus just,redzēt un dzirdēt,tāpēc mana versija balstās ne tikai uz lasītā,bet gan pieredzētā un redzētā.Bet protams,ka tādiem,kā mums patīk arī sēņot,kopt dārzu,aiziet uz kino,un vēl daudzas lietas,ko piedāvā atrašanās "skafandrā",šeit uz zemes. 2026-03-27 07:58
Raivis_1977
..... kas atļāva sātanam dot roku, un bez manas atļaujas. Es būšu tāda pati (Hera) kura prasīs lai nedod roku tam!
Dzīve klasificējās no daudziem faktoriem, bezizeja, situācija, izdzīvotspēja, izdzīvošana, dzīves pamatprincipi izdzīvošanai ja tev ir tādi pamatojuma iemesli un kas zina kā var būt vēl ...
Un ieklausoties kādu vairs neviens nebūs pie tā vainojams (kā tikai pats)!
Par dzīvi es labprātāk parunātu, bet ne jau katram tipāžam būs tāda pati situācija un ne saprastspēja kaut ko maz rubīt, jo ne jau viņam ir tā dzīve jādzīvo. Pamācīt katrs prot, bet tas ir galīgi garām ..., un ne visiem tas derēs!
Man pat darbā ir tāds profesors kuram arī patīk runāt par dzīvi, nu nez kāds viņš pats īsti ir tajā, tas labs jautājums ...
2026-03-27 11:35
straume22
22:37;22:49;22:52;Hera-7:58 -PIEKRĪT.
(C):"Tādēļ ir situācijas, kad ar vieniem var kaut vai neitrāli parunāties, bet ar citiem neparunāsi, jo viņi neprot runāt, neprot klausīties, analizēt, viņi ieprogrammēti tikai riet un visu apšaubīt, prasa no otra pierādījumus, bet paši tādus nav gatavi sniegt, ka tik pabļaut. Tas ir aptuveni tas pats, kas strīdēties par krāsām ar aklo, vai par notīm ar kurlo..."
"neprot" - nemaz "negrib" noslogot savu Es-sību, pasauli kura ir VIŅU dvēseles mājvieta. Kura bieži vien ir ierobežota ar stipru gliemežvāka čaulu, savu vienīgo Melno Pērli lolojot...
2026-03-27 11:38
Ireena Nopietnas attiecības katrā vecumā un dzīves posmā ar citu piepildījumu. Jaunībā - sapņi, taureņi un romantika, arī sāpes un vilšanās, vēlāk - attiecību būvēšana, kopšana, kopdzīve un bērni (nereti kārtība cita), sidraba gados - atmiņas, kopbūšana, atbalsts... 2026-03-27 17:30
Flints Man būtu tāds pagalam netaktisks pretjautājums cienījamai apspriešanai piedāvātās tēmas autorei: viņasprāt "nopietnas attiecības" varētu iesākties tikai ar "kopīgu brīvā laika pavadīšanu un vismaz 2000 eiro" lielu ikmēneša papildinājumu partnera bankas kontā...? :) 2026-03-27 19:38
straume22
19:38
Un ko tad:" cienījamai apspriešanai piedāvātās tēmas autorei: viņasprāt "nopietnas attiecības" varētu iesākties ar "kopīgu brīvā laika pavadīšanu"
un ar TIKAI 500 eiro sākuma aktivitātēm?
- tabaku šņaukt?
2026-03-27 20:21
Raivis_1977
Nu kā tu tā Flints atklāji to, nebūs nevienai vairs pie kā pielipt!
Un otrs ir tas, jo mazāk domās Hera un straume22, jo vairāk ap vieņām būs domu biedri ............
2026-03-28 00:11
Raivis_1977
Daža laba noskrējusies slapju muguru kā oficiante par 360 Eiro mēnesī pēc nodokļu nomaksas, bet straume22 grib vienā vakarā kādai 500 Eiro iedot. Nu nez no kurienes viņai tāda nauda radusies?!
Lai aiziet un pastrādā. Tā kā man kad kādreiz teica, ar dēli pa muguru un uz darbu prom! ...
Uzreiz saprot kas ir darbs, it īpaši latvijā, un kā ir kad jāstrādā ............
Ja nebūtu pateicis šo te tagad, būtu baigā škrobe lai saprastu kāda ko ...
Varbūt ārā nav spērusi kāju tālāk par veikalu, kas zi ?!
Bet nu, tā kā pateica, kardināli tā arī atbildēju
2026-03-28 01:03
straume22
01:03
Jums, jauno cilvēk, VARBŪT (nepamāca dzīvot, starp citu iesaka) sākumam izgulēties-"rīts gudrāks par vakaru"/latv. tautas sakāmvārds/, lai sniegtu savukārt MAN ieteikumus:" kas ir darbs, it īpaši Latvijā, un kā ir kad jāstrādā"
Savus1000 EUR esmu godam nopelnījusi.
Un. Izņemot kā KUNGU apmaksātos izdevumus m/t komunikāciju izmantošanā, VIŅU (kungu) resursos kāju vēl spērusi nebiju.
Kas zin kā tālāk.:)
2026-03-28 10:33
Raivis_1977
10:33, jums kundze starp minoritātēm, ir vismazākās iespējas laikam ginesa rekorda grāmatā tur tikt ierakstītai!
Parasti uzklausot ar kādu dziļdomīgu ja? - Spēj tikai kāda mazzinoša, duma un skaista vīna veikala īpašniece kura visam kam piekrīt ko kāds pasaka tik ...
2026-03-28 13:55
sajuti_celu
dabasmilis -> Jēzus nav Dieva ziņnesis. Jēzus ir Dievs. Dzīvā Dieva attēls cilvēka miesā.
Dievs ir konkrēta Persona, nevis kaut kas abstrakts un nekonkrēts. To ir vērtīgi saprast, lai pārstātu maldīties starp mācībām, kuras nav no Dieva un nav par Dievu.
Tu kļūdies attiecībā uz sapratni par Dievu. Dievs ir Tas, kas ir teikts Bībelē. Trīsvienīgs Dievs. Trīs personas - Viens Dievs. Līdzīgi kā trīs cilvēki (vecāki + bērns) - viena ģimene. Cilvēks un ģimenes modelis ir radīts pēc Dieva līdzības.
Runājot par Tavu viedokli par reliģiju, gan jau ka dažādas reliģijas ir radītas dažādu iemeslu dēļ. Kristietība kā reliģija ir vienīgā patiesā mācība par Dievu. Bībele - Dieva un cilvēces attiecību stāsts. Dieva Vārds. Neapšaubāmi!
2026-03-28 18:44
sajuti_celu
Hera -> es negribētu spriest par līmeņiem starp cilvēkiem. Viss ir Dieva žēlastība. Es no sevis, piemēram, neko nespēju, ja manī un manā dzīvē to nedara Dievs. Un tā ir ar katru cilvēku.
Garīgums - katram par to ir sava izpratne. Vienam - izlasītas grāmatas, skaista mūzika, apmeklētas izstādes. Citam (kā man) - attiecības ar Visaugsto. Kas nu kuram... Bet es pēc savas pieredzes droši varu apgalvot, ka materiālie labumi nepiepilda dzīvi ar jēgu, cilvēka dvēseli ar konstantu laimi un prieku, kuri nekur neepazūd, ja vien cilvēks kopj attiecības ar Dievu. Dievs - visa labā avots.
2026-03-28 18:56
Raivis_1977
Jā ir kaut kass kaut kas tāds ko mēs nezinām, jo kā viens kāds tur ekstresens pateica ko tādu, - viņš pat pats bija pat kā ar tādu mentālo enerģētiku apveltīts kas pat mācēja un pierādija fiziski kā var stieni caur vēderu izvilkt sāniski kā žileti ...
Viņš pats bija kā ekstresens un vienīgais tāds no ekstresensiem kurš abzinīgi vēstija ko tādu, ka jā Dieva paša cilvēka nav Visumā, bet ka Dieva enerģētika ir un pastāv! - Ka tas ir kaut tāds kura ir ar savu kaut ko īpašu apveltīta, un ka šī enerģētika atšķirās no citām ar kaut ko savdabīgu neizskaidrojamu kā ar savu kaut ko īpaši neparastu. To nevar izstāstīt vārdos, bet tāda viņa ir! ) Nu tā viņš teica. Ej nu zini ...
Dažiem kā Dievs ir parādījies sapnī pirms viņa aiziešanas tajā saulē, kā kāda spoža, spoža gaisma kāda tur ............. Nu domājat ko gribat
2026-03-28 19:11
sajuti_celu
Raivis_1977 -> es neieteiktu klausīties ekstrasensus. Viņi visbiežāk savā darbībā ir diezgan tālu no Dieva.
Dievs bez šaubām Ir. Dievs Dzīvo, nevis eksistē, kā te vienā komentā bija pateikts. Konrēts Dievs, nevis neizdibināma dievišķa enerģija. Konkrēta, noteikta Persona ar Vārdu, ar kuru var un vajag komunicēt līdzīgi kā mēs to daram ikdienā ar cilvēkiem.
P.S. Interesanti cilvēks ir izveidots: viņu velk ticēt dažādiem ekstrasensiem, kuri sludina neskaidras un izplūdušas lietas, nevis cilvēkiem, kuri sludina Dievu kā konkrētu personu un Kristu - kā Dieva Dēlu.
2026-03-28 19:24
Hera sajuti-celu,viņiem velk tāpēc,ka to sludina viltus Dievs,kuram arī ir nenoliedzams spēks.Katrs meklē patiesību pa savam,jo tam ir iemesli.Arī es mēģinu izpētīt melno,stāvot pa gabalu,jo ir bail.Kas tad tur īsti notika starp Dievu un mīļāko eņģeli,kuram viņš iedeva savas spējas vairāk,kā citiem,un kurš nostājās pret Viņu.Protams,ka esmu Dieva pusē,jo zinu Viņa enerģiju,un zinu aso ,pretīgo melno enerģiju..Kāpēc vecā derībā Dievs tik ļoti atšķiras no jaunās derības Dieva........Kristus ir pilnīgi savādāks,lai arī tas pats Dievs. 2026-03-28 19:36
dabasmiilis
Par ekstrasensiem piekrītu... ja rūpīgi pavēro, tur pārsvarā dominē melnā maģija, tumšās raganas un burvji, ar ļoti egoistiskiem raksturiem... Bet jaunās meitenītes spiedz no sajūsmas - re, skaistulis brīnumus rāda!
🔴Tas, kā es redzu Trīsvienību:
Dievs Tēvs [Absolūts] - Dievs Dēls [Dvēsele] - Svētais gars [Dievišķā dzirksts, tiešais kanāls, saikne starp Dvēseli un Absolūtu].
Te arī ir pats interesantākais, mēs esam tie Dēli, kas savienoti tiešā saiknē ar Tēvu [tieši to sātanisti no mums slēpj, viņi saka, ka esam cilvēki un esam fiziskais ķermenis, bet mēs esam Dvēseles ar Dievišķu spēku apveltītas - kad cilvēki to sapratīs, sātanam zudīs vara pār mums], mēs esam tādas pat dvēseles, kā Jēzus. Vienīgā atšķirība, ka viņš ir apgaismota dvēsele [augstāka ranga]. Vērts par čakrām pastudēt - tad savādāk skatīsieties uz tiem nimbiem, oreoliem, nu riņķiem ap Jēzus un svēto galvām - tās ir Dievišķās čakras - Dieva vārti, pārējiem aktivizētas pārsvarā apakšējās, kas atbild par materiālo pasauli un vajadzībām.
Viņš brīvprātīgi nolaižas pie mums uz fizisko pasauli, lai palīdzētu pacelt mūs, viņš ir ārpus karmām un Sansaras rata, kamēr pārējie mīcās pa apli vien. Tie, kuri sasniedz apgaismību, tie izlaužas no šī apburtā loka un dodas mājās pie Tēva, mēs visi esam enerģija, MĒS VISI ESAM VIENS!
Sātanam nav varas pār dvēselēm, izņemot, kad dvēseles pašas pārdodas viņam, krīt uz viņa kārdinājumiem, tieši tādēļ viņš kontrolē dvēseļu apkārtni, viss kas mums apkārt, lai pataisītu dvēseļu dzīvi fiziskajā pasaulē neciešamu, kari, finanšu krīzes, slimības, tas viss ir saplānots, haoss ir pārbaudījums - vai dvēsele izstāvēs.
"Kristietība kā reliģija ir vienīgā patiesā mācība par Dievu."
-Ja pajautāsi šo citām reliģijām, viņas teiks tieši to pašu. 😁 Un tā tas iekārtots, sadalīti cilvēki pa reliģijām, tādus viegli sarīdīt citu pret citu, tā teikt - skaldi un valdi! ... iestāsti viņiem, ka viņu reliģija ir visp
2026-03-28 23:49
dabasmiilis(2026-03-28 23:51) ... iestāsti viņiem, ka viņu reliģija ir vispatiesākā un svētākā, viņi, kā zvēri ķers zobenu rokā un kapās galvas saviem brāļiem! Krusta kari, ... nākamās atbildes
| iepriekšējās | 5. lappuse no 7 | nākamās |
