Vai ir dzīve bērniem?
Bērnudārzs.- Kāds apgalvos, tas bija burvīgs laiks, tomēr lielai daļai tas ir traumatisks brīdis. Tevi aizved prom no ģimenes un uz garu dienu atdod pie svešiem ļaudīm pie pretīga ēdiena, smirdīgām sabiedriskajām telpām, brēcošiem un puņkainiem sīčiem, kuru priekšā tev nav nekādu privilēģiju.Skola.- Skolotāji un skolnieki, kuru izdarības nekomentēsim, viss ir piespiedu kārtā un turpinās ilgas un garas astoņas stundas dienā. Sabiedrība šo eksikūciju ir nostiprinājusi ar likumu un atļaujas uzdot kā milzīgu dāvanu, tā vietā ,l ai godīgi atzītu, ka tā ir socializēšana , kas realitātē ir refleksu iedzīšana tieši tāpat, kā Pavlovs savam sunim, un jaunu nodokļu maksātāju rindu papildināšanas akcija.
Un tā līdz 18.
Nu kā, bērniem ir dzīve?
miers2 Forši bija nevis iet uz dārziņu, bet gan nākt no dārziņa mājās. Forši bija nevis tas aurojošais bars apkārt, bet gan forši bija pāris kaimiņu ielas čomi, kuri nemaz negāja bērnu dārzā. Forši bija nevis iet uz skolu, bet gan nākt no skolas mājās un brīvdienās ar kaķeni šaudīties cerībā kādu zvirbuli nobliezt
merlina200 AivarN talantīgi bērni skolā negarlaikojas...es darīju vairākas lietas vienlaicīgi, izpildīju uzdevumu, un kamēr citi vēl rēķina lasīju zem sola romānus, skolotāji neko neteica, tad zīmēju karikatūras un skolotājus, pēc stundas visiem bija interesanti apskatīt...kontroldarbos izrēķināju arī blakussēdētājas uzdevumus, piedalījos visādos konkursos, olimpiādēs, priekšnesumos...skolā daudz iespēju izpausties.
coldlands
...40km basam kajam, un atpakaļ negribēja iet...
Es viņus pilnībā saprotu, vilkties entos km bez kedām.
Tie bij lauku bērni, kam majas jāmez sudi kūti, jāsanes malka, jāgana govis....., nafig viņiem majas iet, skola ta nifiga nav jādara, tik uz uceni ar ieinteresētam actelem jālūr.
Dezyree
Bērnudārzu atceros kā patīkamu dzīves posmu, lai arī bija gana ekscesu - ar kaktā stāvēšanu un vecāku saukšanu 🤣🤣- jā, jā- bērnudārzā!
Skola (runāju par pamatskolu) nepatika, lai neteiktu ka riebās, uz salidojumiem neeju, ne skolas ne klases- ne nostaļģijas ne sentimenta.
saulite34
Bērni ar lielāku potenciālu, jeb augstāku evolūcijas līmeni sasniegušās dvēseles, ir spiesti pieskaņoties atpalicējiem, jeb jaunajām, iesācējām dvēselēm, jo otrādi taču nekas nesanāks.[c]
Tās augstās dvēseles parasti ir tie,kuri ņirgājās par citiem bērniem.
kaligula
Tātad, pēdējā laikā vārdu SOCIALIZĀCIJA, arvien biežāk izrunāju ar ironiju un piešķiru negatīvu nokrāsu. Ir pulka cilvēku, kuriem kā zaķim karodziņš socializācija.
Man nevajag pūli, attiecīgi, nevajag izrādīties, nevajag interesēties par viņu izdarībām, man pilnīgi pietiek ar dažiem sirsnīgiem cilvekiem tuvumā. Tādiem, kuriem naktī var piezvanīt un ciemos aicinot nav jātaisa ģenerālā tīrišana. Savējie sapratīs.
Par skolu un bd. Es varētu uzskaitīt daudz sliktu lietu šinī sakarā, bet nevēlos atkal kādu saērcināt. Pateikšu tikai vienu, ja cilvēks ir loģiski domājošš, tad viņš sapratis, ka dzīve ārpus reglamenta un normatīvajiem aktiem tomēr DRĪKST UN VAR BŪT FORŠĀKA. ...bet ne visiem...
Nedaudz kolorītāku triepienu, lecīgajiem,- ne jau visus bērnībā pamet novārtā vai nebaro mājās.
kaligula
Napoleone viedoklis .
Nocitēšu tevis sacīto un palūgšu, lai īsos vārdos paskaidro, kas īsti bija domats???
"4 2 Klaigula - vienreiz trijatā piesit un "skola rokā", vairs nesitīs, protam, ja zemi neēd un par savu taisnību gatavs nosprāgt, aci pret aci! Toties tagad bērnus čmorī pa visu pasauli - jūtūbē, sociālos tīklos, nabagu vecāku bērns ir vnk aiz borta, viņam kedas un visa pārējā kloze ir no citas pasaules... narkotikas, sekss, alkohols - viss, kas bērna psihi saboja uz mūžu - visu pārdot "labvēlīgā valsts" un stulbie vecāki... ko labu gūst, mācās bērns šodien vispār sabiedrība, kura vnk izmirst fiziski, morāli un garīgi?"
P.s. Tu ko, izbijusi skolotāja vai bd audzinātāja?
raina1970 Visā šajā šurumburumā ir pāris momenti, par kuriem derēja atcerēties.. Maza bērna nervu sistēmai-ir vajadzīgi rāmji, disciplīna, sauciet kā gribiet- savādak tur būs tādi brinumi, kurus pēc tam nezinās kur likt, un ko ar to- brīvo , nesocializēto personību īsti iesākt... mājās- pie vecākiem , vecvecākiem nemūžam nebūs viss ar to disciplīnu okay.. Vai nu pārspīlēs, vai- neliksies ne zinis.. pa vidu- optimāli-- reti kurie vecaki spētu dot visu nepieciešamo zināšanu un pieredzes bagāžu..Pie tam-vecākiem ir tikai viņu pieredze un zināšanas, salīdzinosi- tas nav tik daudz nemaz,- un ne vienmēr viņi māk- iemācīt..Parādīt kaut ko-jā, pastāstīt par savu pieredzi- jā, bet ne vairāk.. Tas ir par maz,diemžēl.. Otrs moments- diemžel- pa lielam- intravertam un ekstravertam bērnam--sistema piedāvā vienādus apstākļus un tempus , zināšanu apguvei.. tas nav īsti prātigi, tur var piekrist.. Bet-noliegt tādēļ b/d vai skolas nepieciešamību-- nu nezinu, mandomāt tā ir galējība.
kaligula ups. Mja, Puškins neejot bd kļuva par mežoni. HAHAHAH
Korneelija1958 Bērnudārzs iestāde kur samaitā mazos luteklīšus, tāds man radās priekšstats. Vieta kur bērniem dod pretīgus ēdienus. Mīļie vecāki ko tad jūs tādu gatavojat mājās saviem bērniem? Tie ir makaroni ar tomātu mērci, tās ir desas, čipši un visādi saldumi.Jā bērnudārzs ir tā vieta, kur tam mazajam cilvēciņam, kurš to neprot, auklīte sēž klāt un baro, māca to karotīti noturēt kuru būtu bijis jau jāiemāca ģimenē.Māca kā pareizi zeķubiksītes uzvilkt un rāda, ka divām vīlītēm jābūt uz mugurpusi.Auklītei vai audzinātājai jāiegaumē visu jūsu bērnu zeķubikšu krāsas kuram šajā dienā bija kājās jo paši sajauc un neatpazīst.Kādreiz māmiņas iešuva bērna vārdiņu un izlasot viss bija skaidrs kuram ir kuras.Tagad taču to neviena nedara jo nav laika, bet auklītēm jāatceras kādas tad nu jūsu bērniņam šodien zeķubikses.Atnāk bērniņš no rīta izspūris, matiņi neķemmēti jo māmiņai nav bijis laika no rīta un atkal tas bērnudārzs saķemmē un sapin bērnam matus.Bērnudārzs ir vieta kur bērnam iemāca daudzas iemaņas kuras būtu bijis jāiemāca ģimenē un grupiņā nav viens vai divi bērni, un ar visiem jātiek galā. Smirdīgas sabiedriskās telpas?Interesanti kur tad tādas var atrast it sevišķi bērnudārzos? Uz šodienu bērni ir ļoti izlaisti un var maziņi būdami jau atļauties trakas lietas, bet tā audzinātāja vairs drīkst tikai smaidīt.Bērni ir vecāku spogulis gan uzvedībā, gan ēšanā un attieksmē pret blakus esošiem cilvēkiem.Ja vecāki ir jau ar visu neapmierināti tad arī bērnam nav ne tajā bērnudārzā labi ,ne skolā. Mani visi trīs bērni ir gājuši bērnudārzā un to laiku atceras ar prieku.
AivarsN
Ko labu dod tā novienādošana, jeb ielikšana rāmjos? Vai spējat iztēloties, kādu līmeni varētu sasniegt apdāvinātie bērni, ja viņiem būtu iespēja mācīties atbilstoši savām spējām? Viņi taču izdarītu sensacionālus atklājumus zinātnē, viņu izgudrojumi varētu izmainīt dzīvi visai civilizācijai. Bet vai šai sistēmai to vajag? Cik jau tagad izgudrojumu guļ patentu birojos, kurus aizliegts ieviest! Cik atklājumi ir noslepenoti! Visa zinātne jau sen ielikta rāmjos un drīkst attīstīties tikai tajos virzienos, kuri neapdraud okupācijas varas stabilitāti un totālo kontroli pār visu cilvēci.
1773.-1775. gada Pugačova dumpis, patiesībā bija vēdiskās un parazītiskās sistēmas pēdējā sadursme. Nevis zemnieki, bet gan likumīgais valsts vadītājs ar savu armiju divus gadus cīnījās pret Katrīnas un Eiropas algotņu armijām. Šis karš izšķīra arī Ziemeļamerikas likteni un deva iespēju Anglo-sakšiem pabeigt tās okupāciju. Ne jau tikai Aļaska bija Krievijas, jeb Tartārijas impērijas sastāvā, bet gan visa rietumu piekraste, līdz pat Floridai, to ieskaitot.
Kādreiz skolā mācījās tikai četras klases. Iemācījās tikai lasīt, rakstīt un ļoti labi rēķināt. Pēc tam jau katrs apguva tieši to, kas viņam dzīvē nepieciešams. Devās apgūt izvēlēto arodu pie vislabākajiem meistariem. 5 - 7 gadu laikā, atkarībā no profesijas sarežģītības, apguva visu, ko vien meistars varēja iemācīt. Tā, nesasniedzot pat pilngadību, visi jau kļuva par īstiem profesionāļiem, kuri pārzina savu amatu līdz vissīkākajām niansēm un dzīves gaitā vēl turpina pilnveidoties. Tā varēja tapt apbrīnojamā senā arhitektūra, mākslas darbi, apģērbi un pat visparastākie sadzīves priekšmeti un rūpniecības iekārtas ar rotājumiem, ko šodien neviens, tā saucamais profesionālis nav spējīgs atdarināt, kur nu vēl pats radīt ko līdzvērtīgu. Šodien cilvēki trešo daļu mūža pavada skolas solā, apgūstot vispārējo izglītību, kurai dzīvē nebūs pielietojuma, bet tikai pavisam nedaudz un šaurā special
saulite34
Vai spējat iztēloties, kādu līmeni varētu sasniegt apdāvinātie bērni, ja viņiem būtu iespēja mācīties atbilstoši savām spējām?[c]
Kurš tad liedz tiem bērniem mācīties,un ,ja jau viņi ir tik apdāvināti,tad jau bez mācīšanās ir jābūt gudriem.
Napoleone Kaligula... nesaprotu, ko Tu nesaproti... Man nav nekā kopēja ne ar skolotājām, ne audzinātājām... es vnk dzīvoju un aktīvi, man ar ar dažiem cilvēkiem nepietiek, es alā nevaru, nav kur izvērsties.
Felde
22.45 Tiesam nezinu,kaa bernus audzina musdienu jaunie vecaaki,jo noteikti,ne taa,kaa musu laikos.... ir taccu laikiem jaatiek liidzi,piekriitu. Bet,nepiekritu teiktjam,berniem jabut ramjiem.....un ggimenee-to nav! (neciteeju ).. Domu uztveeru!
-Tie raamji,kuri tiek uzlikti sabiedriskajaas vietas-visiem vienaadi-tiessi tie ir tie,kuri grauj personibu! Gimenee,ar milestibu audzis berns,nevar izaugt ne par mezzoni,ne slaistu!
Un visiem nav jabut vienaadiem! Ja berns,jau no mazotnes ir ggimenee,vinam bus cita verttibu skala. Nu kaada skala...var but cilvecinnam,kuram ir tikai mamma,kura agraa rita stunda,vinnu aizstiepj uz darzinnu,ap 19tiem iznnem,pati paargurusi,vai gluzzi preteeji-paziistu exemplarus,kuram beerni lieki-staipa no kaiminna uz draudzeni,lai vaeetu lekt rinnkkii...pat pa naktim sadi berni reizem ir vieni. Jaa,ir taadas maates.... personigi pazistu! Un vel,lauku apvidos-ir diennakt darzinni... pirmdien aizved,piektdien iznnem! Un sestd,svetd. meklee aukli vai druzzkas...
-tad nu audzina sso jauno paaudzi sabiedriiba,un gaida cilveekus-ar veertiibaam!?
Diemzzel taada ir realitaate... Un valstiskaa merogaa to uzskata par normu.
AivarsN
Ja vecāki strādā nenormētu darba laiku, vēl mēro tālu ceļu no darba līdz mājām, piedevām paši uzauguši dārziņā, jau otrajā paaudzē, tad gluži loģiski, ka viņiem nav ne jausmas par citu bērnu audzināšanas modeli, kā dārziņš. Mūsdienās jau vairs nav modē, dzīvot kopā visai ģimenei 3 - 4 paaudzes, kur bērnu audzināšanas lomu, kamēr vecāki darbā, uzņēmās vecvecāki. Šo variantu, sistēmai jau gandrīz pilnībā ir izdevies izskaust. Man šāda laime vēl bija un tas bija ne tikai patīkamākais dzīves posms, bet arī ļoti vērtīga pieredze un zināšanas, kā diemžēl nebija manu bērnu mātēm. Tas arī bija viens no galvenajiem nesaskaņu cēloņiem. Man nebija pieņemama tik negatīva un egoistiska attieksme pret saviem bērniem, kā arī strikta dalīšana labajā un sliktajā bērnā.
Par ko lai bērns cienītu un mīlētu savus vecākus, ja no viņiem neko tādu nav saņēmis? Un kā lai viņš sniedz saviem bērniem to, par ko pašam nav ne mazākās nojausmas?
Šodien bērnus nedrīkst likt pie darba. Bet kad tad viņi apgūs pirmās darba iemaņas un darba mīlestību? Nekad nevajag piespiest bērnu ko darīt. Bērniem ir ļoti liela vēlēšanās darīt visu to pašu, ko dara vecāki. Ja viņiem to neatļauj, sakot ka vēl mazs un nevar, tad nekad arī vairs negribēs darīt. Tagad skolas beidz jau pieauguši cilvēki, kuri vēl nekad nav mēģinājuši strādāt. Tad kāda suņa pēc lai viņi to tagad pēkšņi gribētu darīt? Tad ko brīnīties, ja gaida, kad viņa vietā strādās citi, bet viņš tikai saņems lielo peļņu? Tā aug nākamie parazīti, kuriem pat neienāks prātā, ka strādnieki arī ir cilvēki.
Internets ir pieejams visiem. Vismaz elementāras zināšanas bērnu audzināšanā atrast var. Kā jau te iepriekš minēja, Youtubē tagad ātri un kvalitatīvi var apgūt jeb kuru profesiju. Kāpēc ne bērnu audzināšanu? Tas ir ļoti izdevīgs ieguldījums nākotnei.
kaligula
Napoleone Nu redzi, tu esi piemērs tam, ka ir cilvēki, kuri nespēj dzīvot harmoniski klusumā un mierā, kuriem vajag pūli.
Bet ir arī citi. Pašpietiekami. Un tie citi nav sliktāki vai nepareizāki.
Kas attiecas uz alu ("es alā nevaru, nav kur izvērsties"), tad par šo skaisti ir izteicies Viljams Bleiks. Ceru, ka vismaz viņš tev ir autoritāte. Atvainojos, ja tulkojums "nerullē".
..
В одном мгновенье видеть вечность,
Огромный мир - в зерне песка,
В единой горсти - бесконечность
И небо - в чашечке цветка.
raina1970 AivarN- dies pasargā, ja kāds ņems nopietni šito- Youtubē tagad ātri un kvalitatīvi var apgūt jeb kuru profesiju...lai dies nogrābstās...
kaligula
Aivar, pareizi runā, nelaime tāda, ka te notiek kā Ezopa fabulā, kur gans paklāja savu jauno un labo apmetni zem koka, lai uz tā sakratītu zīles.. Tālāk nestāstīšu. Mēs abi zinam kādēļ.
Par tēmu. Cilvēki atdod savu bērnu svešās rokās un sit plaukstas. Un brīnās, ka pretī saņem sistēmas produktu ar visām tam līdzi nākošajām piedevām. Cilvēku, kuram vecāki ir tukša vieta.
Tessa
Kā jau te iepriekš minēja, Youtubē tagad ātri un kvalitatīvi var apgūt jeb kuru profesiju. (c) Aivars
meibi tad rindas pie arstiem paliks mazakas, nu, pie neiroķirurgiem noteikti. var jau šitadu sviestu dziit.
kaut gan nesen Krievija tak apcietinaja veselu plastiskas kirurgijas kliniku, tur jau arii bija šitie arsti-jutuberi.
CoCoSan 100
saulite34 AivarsN no Youtubes tik daudz ir jau pārmācījies,ka vieni murgi nāk ārā,un tā tukšā lielīšanās ar to paaudžu kopā dzīvošanu,kur esot ieguvis tādas zināšanas... nākamās atbildes
| << iepriekšējās | Atbildes 81 līdz 100 (kopā 111) | nākamās >> |
